مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

رعایت شئونات اسلامی لازمه فضای سالم ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: با فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی بدون مجوز و خارج از شئونات اسلامی برخورد و هرگونه فعالیت و تبلیغ در فضای مجازی رصد و در صورت تخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: با فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی بدون مجوز و خارج از شئونات اسلامی برخورد و هرگونه فعالیت و تبلیغ در فضای مجازی رصد و در صورت تخلف برخورد خواهد شد.

 وی افزود: حفظ حرمت و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی لازمه فضای سالم ورزشی است و مدیران و مربیان باشگاه‌ها و اماکن ورزشی این امر را موردتوجه جدی قرار دهند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: فعالیت هرگونه تمرینات و مسابقات مختلط ورزشی غیرقانونی و ممنوع است، لذا تمام مدیران اماکن ورزشی ملزم به تفکیک ساعات تمرینی بانوان و آقایان هستند.

 وی عنوان داشت: در این راستا، تیمی از بازرسین اداره کل ورزش و جوانان با حضور نمایندگانی از دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط از باشگاه‌های ورزشی بازدید می‌کنند و در صورت اثبات تخلف، با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان بیان داشت: با گران‌فروشی در ورزش به‌شدت برخورد می‌شود؛ قیمت کارشناسی زمین چمن حیدریان باتوجه‌به اینکه بالابود درخواست کاهش قیمت پایه به‌منظور مساعدت به قشر محروم که عمدتاً در رشته فوتبال فعال هستند از کانون کارشناسان رسمی دادگستری صورت گرفت که امیدوارم با این امر موافقت گردد.

 وی افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه موارد را به شماره تماس اداره کل ورزش و جوانان استان ۰۲۵۳۲۹۳۷۰۳۹ حوزه شکایات و گزارش‌های مردمی اطلاع دهند.



انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46669
اخبار مرتبط

نظرات شما