رئیس هیات ووشو استان قم:

توانایی ووشو قم را مقابل برترین‌های ایران به‌خوبی نشان دادیم

رئیس هیات ووشو استان قم گفت: از نتایج تیم و عملکرد کادر و اعضای تیم کاملاً راضی هستم، چون با بضاعت اندک مقابل برترین‌های ایران توانایی ووشو قم را به‌خوبی نشان داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» جواد محمدزاده رئیس هیات ووشو استان قم با اشاره به شرایط تیم جوانان این هیات در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از نتایج تیم و عملکرد کادر و اعضای تیم جوانان کاملاً راضی هستم، چون با بضاعت اندک مقابل برترین‌های ایران توانایی ووشو قم را به‌خوبی نشان داده‌اند.

وی با اشاره به کاستی‌های این تیم در بخش تالو، بیان داشت: ما باید ۵ تالوکار در ترکیب تیم داشته باشیم؛ اما فقط یک نفر داریم؛ چون در تالو بازیکن نداریم و باید از سایر استان‌ها تالوکار می‌گرفتیم که از نظر مالی شرایط آن وجود نداشت، بنابراین بازی شروع نشده ۴ هیچ عقبیم!

 محمدزاده گفت: محمدمهدی سپهری و علیرضا محمدی از مدال‌آوران تالو قم متأسفانه مصدوم هستند و تالوکار دیگری هم نداریم، حتی در نقل‌وانتقالات هم به دلیل مشکلات مالی امکان جذب نیست و دستمان خالی است.

وی ابراز داشت: در لیگ برتر مجموع امتیازات تالو و ساندا نتیجه مسابقه را مشخص می‌کند، اما به دلیل اینکه در تالو نفر نداریم با وجود تلاش و عملکرد خوب سانداکارها، متأسفانه بعضی از نتایج را با اختلاف اندک واگذار کردیم، بااین‌حال تیم در رده چهارم جدول گروه ۲ همچنان شانس صعود دارد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46771
اخبار مرتبط

نظرات شما