جام ملت‌های آسیا؛

۱۵ بازیکن مشترک در لیست قلعه‌نویی و کی‌روش

لیست نفرات امیر قلعه‌نویی در مقایسه با دوره گذشته جام ملت‌های آسیا ۱۵ بازیکن مشابه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» لیست ۲۶ نفره و نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا در حالی از سوی امیر قلعه‌نویی اعلام شد که دراین‌بین ۱۵ بازیکن مشابه با فهرست کارلوس کی‌روش در دوره ۲۰۱۹ این رقابت‌ها هستند.

 کارلوس کی‌روش در جام ملت‌های آسیا در ۲۰۱۹ می‌توانست ۲۳ بازیکن را در فهرست نهایی قرار بدهد که در فصل جدید سه بازیکن به لیست تیم‌ها اضافه شده ولی بااین‌وجود، ۱۵ ملی‌پوش مثل دوره قبلی در فهرست دیده می‌شوند.

تیم ملی فوتبال ایران

 علیرضا بیرانوند، سید پیام نیازمند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، مهدی ترابی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون و مهدی طارمی ۱۵ بازیکنی هستند که در سال ۲۰۱۹ جزو فهرست جام ملت‌های آسیا بودند و حالا هم در لیست امیر قلعه‌نویی به چشم می‌خورند.

 امیر عابدزاده، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، وریا غفوری، احمد نوراللهی، وحید امیری، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم ۸ بازیکنی هستند که در جام ملت‌های ۲۰۱۹ در فهرست ایران بودند؛ ولی حالا در لیست قلعه‌نویی نیستند که البته از این جمع، پورعلی‌گنجی و امیری دچار آسیب‌دیدگی شدند، نوراللهی به‌خاطر حواشی اردوی قبلی در لیست قرار نگرفته و سه نفر هم از فوتبال خداحافظی کرده‌اند.

تیم ملی فوتبال ایران

 سید حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سامان فلاح، صادق محرمی، آریا یوسفی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، مهدی قائدی، علی قلی‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو نیز ۱۱ بازیکنی هستند که برای نخستین‌بار حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه خواهند کرد و در لیست امیر قلعه‌نویی قرار گرفته‌اند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46986
اخبار مرتبط

نظرات شما