مسئول بسیج حقوق‌دانان استان قم:

قهرمانی حاج‌قاسم تبدیل به لالایی کودکان در گهواره شد

مسئول بسیج حقوق‌دانان استان قم گفت: قهرمانی‌های سردار سلیمانی که تمام عمر برای رضایت خدا و آسایش و صلح جهانی تلاش کرد سینه‌به‌سینه می‌چرخد و لالایی مادران برای کودکان امروز در گهواره و برای فردای ایران اسلامی می‌شود.

حسین کاظمی با گرامیداشت یاد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»، اظهار داشت: حاج‌قاسم می‌تواند برای جوان امروزی الگو باشد؛ زیرا شهید سلیمانی و مکتب تربیتی او نه فقط برای جوانان ایرانی، بلکه برای تمامی جوانان مؤمن و آزاده در سراسر دنیا که اعتقاد به خدا و رسولش دارند و جهاد در راه خدا را از ارزش‌ها می‌شمارند می‌تواند الگو باشد.

وی ادامه داد: حاج‌قاسم برای همه آزادی‌خواهان جهان که به دنبال رهایی از ظلم و‌ ستم هستند نیز تبدیل به الگو و قهرمان شده است، او حتی نه فقط برای نسل امروز بلکه چون مالک‌اشتر می‌تواند برای نسل‌های بعد هم الگو و سرمشق باشد.

مسئول بسیج حقوق‌دانان استان قم با اشاره به اینکه بعد از گذشت چهار سال از شهادت  شهید سلیمانی به‌عنوان یک شخصیت معاصر مردم برای زیارت مزار وی صف می‌کشند و از سراسر کشور و جهان برای زیارت مزار او به گلزار شهدای کرمان سفر می‌کنند، عنوان داشت: مردم به‌خاطر صفا و ضمیر باطن خویش، محبت حاج‌قاسم را با تمام وجود لمس می‌کنند و همین محبت الهی اوست که انسان‌های پاک را به‌سوی خود جذب می‌کند و این وعده خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه حاج‌قاسم، بصیرت و قهرمانی حاج‌قاسم در بین مردم ماندگار شد و نسل به نسل نیز منتقل خواهد شد، تصریح کرد: وقتی در جبهه جهاد تبیین، درستکار کنیم و آگاه‌سازی عمیق صورت گیرد، رشادت‌ها و قهرمانی‌های این سردار واقعی که تمام عمر برای رضایت خدا و آسایش و صلح جهانی تلاش کرد سینه‌به‌سینه می‌چرخد و لالایی مادران برای کودکان امروز در گهواره و برای فردای ایران اسلامی می‌شود.

مسئول بسیج حقوق‌دانان استان قم با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان و کشتار وحشیانه مردم عادی توسط استکبار جهانی، ادامه داد: بار دیگر مردم غیور و شهیدپرور کشورمان شاهد زبونی و درماندگی استکبار جهانی بخصوص رژیم جنایت‌کار و کودک کش صهیونیستی بودند که انتقام ناکامی‌های خود در جبهه‌های مقاومت را از مردم می‌گیرند.

کاظمی اضافه کرد: امت شهیدپرور ایران اسلامی با تأسی از قرآن کریم که می‌فرماید (فاستقم کما امرت) و  پیرو فرمایش امام خمینی (ره) که به جنایت‌کاران عالم گفت «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود» همچنان مستحکم بر ایمان خود در این مسیر نورانی پایمردی می‌کنند و این جنایت‌ها آنها را از مسیر و مکتب خاک قاسم سلیمانی باز نمی‌دارد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/46987
اخبار مرتبط

نظرات شما