نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

حادثه کرمان توجه افکار عمومی به حاج‌قاسم را بیشتر کرد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  گفت: با حادثه تروریستی کرمان توجه مردم دنیا و افکار عمومی به حاج‌قاسم سلیمانی و اهداف او بیشتر می‌شود و یقیناً انتهای راه حاج‌قاسم و شهیدان هم‌رزم ایشان نابودی رژیم صهیونیستی و نجات مردم مظلوم منطقه و جهان خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور ضمن گرامیداشت یاد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: مردم عزیز ما مردم انقلابی، ارزشی، شهادت‌طلب و ولایت‌مدار هستند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی در عرصه مواجهه با ضدانقلاب و در عرصه مواجهه با تروریست‌ها و گروهک‌های مزدور و ملحد و در عرصه هشت سال دفاع مقدس ثابت کرده‌اند این جمله شهید سلیمانی که ما ملت امام حسین و ما ملت شهادت هستیم واقعیت دارد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور ضمن گرامیداشت یاد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: مردم عزیز ما مردم انقلابی، ارزشی، شهادت‌طلب و ولایت‌مدار هستند و در طول تاریخ انقلاب ا

 نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن حدود ۱۰۰ نفر از هم‌وطنانمان را در عملیات تروریستی کرمان به شهادت رساند در این ترور کور و فاقد ارزش عملیاتی زنان و کودکان مورد هدف قرار گرفتند که بیانگر خباثت، وحشی‌گری و درندگی دشمنان حاج‌قاسم سلیمانی و ملت ایران است.

ذوالنور عنوان داشت: این ترور نشان داد این‌ها دشمن بشریت و انسانیت هستند و برایشان فرق نمی‌کند چه کسانی کشته شوند پیر، جوان، زن، کودک، انقلابی و غیرانقلابی برایشان تفاوتی نمی‌کند؛ بلکه فقط به فکر کشتار هستند و برای آن‌ها جان انسان‌ها بی‌ارزش است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: علی‌رغم حادثه تروریستی کرمان مشاهده می‌کنیم که روز بعد و روزهای بعد با این‌که دستگاه‌های امنیتی هشدار داده بودند که مردم تجمع نکنند و نگرانی از تکرار این حوادث را داشتند مردم چون می‌دانند حاج‌قاسم سلیمانی چه حماسه‌ای خلق کرد و می‌دانند نقش شهید حاج‌قاسم سلیمانی و نیروهای مدافع حرم چه خطری از مردم ایران و بقیه مردم جهان دفع کردند دوباره به گلزار شهدای کرمان رفتند.

وی بیان داشت: دشمن یقین بداند که همان جمله حضرت امام خمینی (ره) واقعیت این که «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود».

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: با حادثه تروریستی کرمان توجه مردم دنیا و افکار عمومی به حاج‌قاسم سلیمانی و اهداف او بیشتر می‌شود و یقیناً انتهای راه حاج‌قاسم و شهیدان هم‌رزم ایشان که نابودی رژیم صهیونیستی و نجات مردم مظلوم منطقه و جهان خواهد بود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این جنایت یقیناً بی‌پاسخ نخواهد ماند و جمهوری اسلامی حق خود را در انتقام خون شهدا مظلوم حادثه تروریستی کرمان را محفوظ می‌داند و در نهایت زمان، مکان، نوع و شیوه انتقام را خودش تعیین می‌کند.

 ​​​​​
انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/47008
اخبار مرتبط

نظرات شما