کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

آشکار شدن حقایق باموشک‌باران مقرر تروریست‌ها

کارشناس مسائل سیاسی گفت: عملیات دیروز آورده‌هایی داشت ازجمله این‌که مردم جهان فهمیدند یک صهیونیست نفت مردم عراق را به تاراج می‌برد و به اسرائیل تحویل می‌داد از طرفی نشان داد اقلیم کردستان عراق محلی برای دفاع از حقوق مردم مظلوم کرد نیست؛ بلکه محل حکومت صهیونیست‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غفاری‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  اظهار داشت:  افرادی بود که در چند ماه اخیر به نام دفاع از انقلاب تحت عنوان این سؤال که پس انتقام کجاست؛ نیروهای نظامی و امنیتی را تضعیف می‌کردند درحالی‌که این نوع رفتار به‌هیچ‌عنوان مورد پذیرش نیست. 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه موشک‌باران مقر تروریست‌ها توسط سپاه پیام امنیتی، نظامی و دیپلماسی داشت، ادامه داد: در راستای انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان ابتدا نیروهای انتظامی و اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان عوامل این حادثه تروریستی را شناسایی و دستگیر کردند این حادثه در دل ده‌ها هدف تروریستی دیگر رخ داد، این‌گونه نیست که نیروهای اطلاعاتی ما غفلت کرده باشند؛ بلکه به جهت بیداری همین نیروها بود که دشمن در فاصله دورتر از مزار حاج‌قاسم اقدام تروریستی انجام داد وگرنه هدف حمله تروریستی کنار مزار حاج‌قاسم و تخریب مزار وی بود، همچنین کم‌تر از ۴۸ ساعت رابطین این تروریست‌ها را دستگیر کردند این آغاز انتقام سخت بود.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: آنانی که به نام دفاع از انقلاب و حرف رهبری دنبال تضعیف نیروهای نظامی، امنیتی و دفاعی هستند بدانند که دوره فریب گذشته است و نه نیروهای ما عجول می‌شوند و نه مردم ما ناامید می‌شوند.

غفاری‌فر تصریح کرد: دومین اقدام را ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام داد و با صبوری و بعد از قریب به ۲ سال همان نفت‌کش با همان بار راه که توسط آمریکا مصادره شده بود در آب‌های بین‌المللی توقیف کرد.

وی بیان داشت: اقدام بعدی در راستای انتقام سخت توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران انجام شد و مقر تروریست‌ها در نقاط مختلف با موشک‌ها مورد حمله قرار گرفت سپاه پاسداران در چند جهت به دشمنان ضربه زد ضربه اول این بود که کیلومتری را انتخاب کرد که کیلومتری فراتر از سرزمین‌های اشغالی است و جغرافیایی که برای حمله انتخاب کرد از چند استان بود که پیامی برای دشمن داشت که تنها از یک نقطه مورد هدف قرار نمی‌گیرد.

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: از طرفی موشک‌های جمهوری اسلامی ایران از بالای دو کشور عبور کرد و نشان داد اگر رئیس‌جمهور و مقامات ایران در کشورهای مختلف حضور پیدا کرده و با دوستی به دنبال دیپلماسی هستند این رفتار سقفی دارد و ما با کسی تعارف نداریم و کشورهای همسایه که پایگاهی برای تخریب ایران، فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی مانند یمن هستند حواسشان را جمع می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران با کسی تعارف ندارد.

غفاری‌فر عنوان داشت: عملیات دیروز آورده‌هایی داشت ازجمله این‌که مردم جهان فهمیدند یک صهیونیست نفت مردم عراق را به تاراج می‌برد و به اسرائیل تحویل می‌داد از طرفی نشان داد اقلیم کردستان عراق محلی برای دفاع از حقوق مردم مظلوم کرد نیست؛ بلکه محل حکومت صهیونیست‌ها است؛ لذا اگر مردم اقلیم کردستان عراق خودشان هوشیاری به خرج ندهند اسرائیل دوم در منطقه شکل می‌گیرد و در آینده‌ای نزدیک همین کردها را مانند فلسطینی‌ها از خانه و کاشانه‌شان اخراج خواهند کرد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دولت عراق باید با قاطعیت از استان خودش مراقبت کند؛ زیرا اگر فردا جنگی رخ داد فقط در کردستان عراق جنگ نمی‌شود و فقط مردم کرد عراق دچار آسیب نمی‌شوند؛ بلکه کل عراق دچار آسیب خواهد شد؛ زیرا محل تردد صهیونیست‌ها و تروریست‌ها خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: دقت در نقطه‌زنی در تصاویر منتشرشده کاملاً نمایان بود، مقام معظم رهبری چند سال قبل از نیروهای نظامی و امنیتی درخواست داشت که موشک‌های ما باید نقطه زن باشند و هر جا را که اراده کردیم همان جا مورد هدف قرار بگیرد و این کاملاً در عملیات دیروز نشان داده شد.

وی گفت: هیچ‌کدام از موشک‌های ایران را آمریکا نتوانست ره‌گیری کند درحالی‌که هزار و ۲۰۰ کیلومتر فاصله پرتاب موشک‌ها بود همه این‌ها دست‌به‌دست هم داد انتقام سخت، دقیق، هوشمندانه، سیاسی، امنیتی، بین‌المللی و منطقه آغاز شود، و دقیقاً مرکزی را که متعلق به آمریکا بود را ایران مورد هدف قرارداد همان صحبتی که مقام معظم رهبری بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی فرمود که آمریکا باید از منطقه خارج شود امروز ایران شیپور اخراج آمریکا از منطقه را نواخت.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/47164
اخبار مرتبط

نظرات شما