آماده و سرحال برای بازی با سوریه؛

سردار آزمون علیه شیطنت رسانه‌های عربی

سردار آزمون امروز به طور کامل و بدون مشکل در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» طی یکی دو روز گذشته خبر عجیبی در برخی رسانه‌های عربی منتشر شد مبنی بر اینکه سردار آزمون، ستاره تیم ملی فوتبال ایران، دچار مصدومیت شده و حتی ممکن است دیدار برابر سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را هم از دست بدهد.

شیطنت سردار آزمون

 بااین‌وجود پیگیری‌ها حکایت از آن داشت که مصدومیت سردار فقط یک شایعه یا بهتر بگوییم شیطنت از سوی این رسانه‌های عربی بوده و شاید آنها به دنبال این بوده‌اند که تمرکز ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال ایران را به هم بزنند.

شیطنت سردار آزمون

 از طرف دیگر سردار آزمون امروز به طور کامل و بدون هیچ مشکلی در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران حضور پیدا کرد. سردار در کنار سایر ملی‌پوشان به تمرین پرداخت و کاملاً هم آماده و سرحال نشان داد تا به طور کامل مشخص شود که بحث مصدومیت او فقط یک شیطنت رسانه‌ای بوده است.
آزمون تا اینجای مسابقات جام ملت‌های آسیا یکی از بهترین‌های تیم ملی فوتبال ایران بوده و اگرچه در تمام دقایق به میدان نرفته، اما با آمار یک گل و دو پاس گل عملکرد قابل‌قبولی داشته و قطعاً امیر قلعه‌نویی برای موفقیت در این تورنمنت و تعبیر رؤیای قهرمانی حساب ویژه‌ای روی این ستاره خود بازکرده است.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/47381
اخبار مرتبط

نظرات شما