عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حضور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به اینکه پشتوانه هر نظام و حکومتی مردم آن کشور است، گفت: حضور پای صندوق‌های رأی باعث خنثی‌شدن توطئه‌های دشمن علیه کشورمان خواهد شد.

آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به نتیجه حضور پرشور مردم در انتخابات و رقابت سالم برای کشور، اظهار داشت: حضور پر شور در انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام است.
وی ادامه داد: پشتوانه هر نظام و حکومتی مردم آن کشور است؛ میزان استقبال مردم از انتخابات معیار مقبولیت آن نظام در آن کشور و بین مردم است.
عضو جامعه مدرسین تأکید کرد: اگر در جامعه‌ای مردم در انتخابات حضور پرشوری نداشته و استقبال خوبی نشود دشمن با جرات بیشتری برای سرنگونی آن جامعه تلاش و برنامه‌ریزی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در مقابل هم اگر برگزاری انتخابات در کشور با حضور پرشور مردم برگزار شود نشان از پشتوانه قوی مردمی دارد و دشمن جرات توطئه‌چینی در کشور را نخواهد داشت.
آیت‌الله فقیهی با اشاره به اینکه رأی هر کسی پشتوانه‌ای برای نظام و کشور است، گفت:  حضور پای صندوق‌های رأی باعث خنثی‌شدن توطئه‌های دشمن علیه کشورمان خواهد شد.
این استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه حضور در انتخابات حق و تکلیف است، بیان کرد: شرکت در انتخابات حق است چرا که فرد حق دارد در سرنوشت سیاسی جامعه دخالت و نظر خود را در خصوص اینکه چه کسی بر منصب باشد اعلام کند.
وی اضافه کرد: همچنین تکلیف است چرا که فرد با انتخاب فرد اصلح زمینه تصمیم‌گیری مناسب در کشور را فراهم و مانع حضور افراد کم صلاحیت در مسئولیت‌های مهم کشور خواهد شد.
 

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47388
اخبار مرتبط

نظرات شما