مدیرکل راه‌آهن قم خبر داد:

اختصاص ۶ رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران - قم - جمکران

مدیرکل راه‌آهن قم از اختصاص ۶ رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران - قم - جمکران و بالعکس علاوه بر ۱۰ رام قطار برنامه‌ریزی‌شده خبر داد.

 غلامحسین دباغ در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تبریک ولادت امام‌زمان (عج) با اشاره به قطارهای فوق‌العاده قم، اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته برای حضور مردم در جمکران برای مسیر تهران - قم - جمکران قطار فوق‌العاده پیش‌بینی‌شده است.
مدیرکل راه‌آهن قم با اشاره به اختصاص ۶ رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران - قم - جمکران و بالعکس، تصریح کرد: علاوه بر ۱۰ رام قطار برنامه قم - تهران و بالعکس ۴ رام قطار دیگر جهت جابه‌جایی مسافرین در این روز به برنامه حرکت قطارهای قم - تهران اضافه شد.
وی ادامه داد: یک رام قطار ریل باس در شنبه‌شب مورخ ۵ اسفندماه مصادف با شب نیمه شعبان در ساعت ۲۰:۵۰ از تهران به سمت ایستگاه جمکران حرکت می‌کند و برگشت آن نیز فردای همان روز یعنی یکشنبه ۶ اسفندماه ساعت ۷:۳۰ صبح به سمت تهران خواهد بود.
دباغ خاطرنشان کرد: همچنین یک رام قطار فوق‌العاده در تاریخ ۶ اسفندماه در ساعت ۸:۲۰ از تهران به سمت قم حرکت خواهد کرد و در ساعت ۱۲:۰۰ همان روز ایستگاه راه‌آهن قم راه به مقصد تهران ترک می‌کند.
وی تصریح کرد: همچنین یک رام قطار دیگر نیز ساعت ۱۶:۱۰ از تهران به سمت قم حرکت می‌کند و برگشت این قطار به سمت تهران نیز در ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ششم اسفندماه خواهد بود.
مدیرکل راه‌آهن قم خاطرنشان کرد: قطارهای یاد شده ریل باس بوده و با ظرفیت ۳۳۶ صندلی و تهویه مناسب و امکانات رفاهی در جهت سرویس‌دهی به هم‌وطنان و زائرین گرامی مهیا شده است.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47753
اخبار مرتبط

نظرات شما