رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان:

حضور مردم در انتخابات همیشه حماسی است

رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک به چهل بار مردم شریف ایران برای مشارکت در تعیین سرنوشت خودشان پای صندوق‌های رأی آمدند که در مواقع حساس حماسه ملی خلق شد و این حماسه را به جهانیان نشان دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: ۱۱ اسفند سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک به چهل بار مردم شریف ایران برای مشارکت در تعیین سرنوشت خودشان پای صندوق‌های رأی آمدند که در مواقع حساس این حماسه ملی خلق شد و مردم این حماسه را به جهانیان نشان دادند.

رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان افزود: در بین کشورهای منطقه در شرق آسیا کشورهایی وجود دارد که یک‌بار هم در آن کشورها انتخابات برگزار نشده است؛ اما به برکت انقلاب اسلامی انتخابات متعددی در کشور ما برگزار شده است و مردم به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: اگر شرکت در انتخابات امر درستی است که از نظر ما درست است چطور برخی از کشورهای منطقه که انتخابات برگزار نمی‌کنند هیچ‌گاه مورد مذمت قرار نمی‌گیرند که چرا انتخابات برگزار نمی‌شود و چرا مردم حق انتخاب ندارند و از آن طرف چرا ملت شریف ایران را از شرکت در انتخابات منع می‌کنند و از تمامی راه‌ها ورود پیدا می‌کنند تا مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند.

دیرباز خاطرنشان کرد: اگر شرکت در انتخابات کار نادرستی است چرا در کشورهای اروپایی و غربی افتخار می‌کنند به این‌که ملتشان پای صندوق‌های رأی بیایند و خودشان انتخابات برگزار می‌کنند این تناقض و تناقض‌های فراوانی را در رفتارهای حاکمان غربی و کسانی که داعیه حقوق بشر و دموکراسی هستند را دارند می‌بینیم.

رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان عنوان داشت: البته گوش ملت شریف ایران به این حرف‌ها بدهکار نیست و همیشه به ندای مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند و در زمان حیات امام خمینی (ره) نیز به ندای ایشان لبیک می‌گفتند و در صحنه‌های مختلف ازجمله در انتخابات حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات به این معنی نیست که مردم نسبت به برخی از مسئولین و عملکرد برخی از مسئولین گلایه‌ای ندارند؛ بلکه آن گلایه‌ها به‌جای خود باقی است؛ اما حمایت از نظام و رهبری و حمایت از آرمان‌های شهدا حساب و کتاب جداگانه‌ای دارد.

دیرباز تأکید کرد: اینکه دشمن شبانه‌روز تلاش می‌کند که ملت شریف ایران پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند نشان‌دهنده این است که مشارکت مردم در انتخابات اقتدار ملت ایران را بیش‌از پیش به نمایش می‌گذارد و مسئولین مخلص جمهوری اسلامی که در نظام اسلامی هم کم نیستند  ان‌شاءالله با کسب آرای اکثریت مردم برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دلگرمی بیشتری برای خدمت پیدا می‌کنند.

 رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان اضافه کرد: انتظار مردم هم از افرادی که در مجلس خبرگان رهبری حضور پیدا می‌کنند و هم از نمایندگانی که در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند این است که با تمام توان در خدمت این ملت شریف و نجیب باشند ان‌شاءالله در روز ۱۱ اسفند شاهد حضور گسترده ملت شریف ایران خواهیم بود.

وی ادامه داد: واجدین شرایط رأی در روز ۱۱ اسفند غیرت، شجاعت و وحدت خودشان را اعم از زن و مرد، بزرگ و کوچک پای صندوق‌های رأی به نمایش بگذارند و دوباره وفاداری خودشان را به آرمان‌های شهدا، آرمان‌های انقلاب، پیشرفت کشور و اقتدار بین‌المللی ایران بیش از گذشته نشان دهند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/47763
اخبار مرتبط

نظرات شما