استاد حوزه و دانشگاه:

انتخابات فرصتی برای قدرت‌نمایی سیاسی کشور است

استاد حوزه و دانشگاه، انتخابات را فرصتی برای قدرت‌نمایی سیاسی کشور دانست و گفت: ما نباید این فرصت را از دست دهیم؛ بلکه باید با اتحاد و همبستگی ناتوانی و شکست دشمن را بار دیگر اثبات کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: زمانی که حضرت مهدی (عج) ظهور کنند بدون مردم حکومت نخواهند کرد و حضور مردم تنها با مسئولیت‌پذیری محقق می‌شود.

 وی در خصوص یاری و کمک مردم در راه امام‌زمان (عج) گفت: ما باید ثابت کنیم با مسئولیت‌پذیری پای حکومت امام‌زمان (عج) هستیم و به یاری و کمک حضرت مهدی (عج) می‌رویم؛ جوانان عراق، سوریه، لبنان و غزه نمونه‌هایی از احساس مسئولیت هستند.

 پناهیان افزود: امروز ما باید برای این نظام و مملکت احساس مسئولیت کنیم و به فکر افزایش قدرت کشورمان باشیم؛ باید با شرکت در انتخابات آینده کشورمان را رقم بزنیم و مسئولیت‌پذیری خود را ثابت کنیم.

 استاد حوزه و دانشگاه، انتخابات را فرصتی برای قدرت‌نمایی سیاسی کشور دانست و گفت: ما نباید این فرصت را از دست دهیم؛ بلکه باید با اتحاد و همبستگی ناتوانی و شکست دشمن را باری دیگر اثبات کنیم.

 وی با اشاره به اینکه نیمه شعبان فرصتی برای آشنایی و افزایش معرفت خود نسبت به امام عصر (عج) است، اظهار کرد: شکوه حماسه نیمه شعبان باید به ملل مختلف معرفی شود.




انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/47766
اخبار مرتبط

نظرات شما