امام‌جمعه قم:

نباید از کید و مکر دشمن در انتخابات غافل شد

امام‌جمعه قم گفت: دشمن برای مردم و انتخابات برنامه‌هایی در سر دارد ضمن اینکه نباید از کید و مکر دشمن غافل باشیم و بایستی برای حضور مردم جهادی کار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله سعیدی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست دوره‌ای ائمه جمعه استان قم با اشاره به فرازی از صلوات شعبانیه که یکی میراث‌های ارزشمند ماه شعبان است، اظهار داشت: در بخشی از این صلوات از خداوند درخواست می‌کنیم که قلب ما را به‌وسیله طاعت و بندگی آباد کن زیرا اگر قلب انسان آباد شود، بسیاری از آبادانی‌ها به برکت آبادانی قلب صورت می‌گیرد.

 امام‌جمعه قم بیان داشت: اگر قلب از رذائل اخلاقی خالی شود، محبوب واقعی که خداوند است در آن جای می‌گیرد و نباید از وجودش تهی باشد؛ چراکه بهترین شریک است.

 آیت‌الله سعیدی ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی را از مقدرات و اسرار الهی است و به فرموده امام کاظم (ع)، مردی از اهل قم مردم را به سمت خدا دعوت می‌کند و اطرافش را مردانی همچون پاره‌های آهن می‌گیرند که هیچ تندبادی آنها را تکان نمی‌دهد.

 وی افزود: پیرو فرمایش امام موسی کاظم (ع) این ام پس از هزار سال محقق شده و حضور ما در این انقلاب از الطاف خداوند است و امروز می‌بایست شکرگزار لطف او باشیم.

 تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تصریح کرد: امروز مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری مقوله انتخابات است و ظواهر نشان می‌دهد که مردم غیرتمند پای صندوق‌های رأی حاضر شده و همچون گذشته پای این انقلاب می‌ایستند.

 امام‌جمعه قم با تصریح بر اینکه نباید از کید و مکر دشمن غافل شد، خاطرنشان کرد: در نظر مقام معظم رهبری مشارکت مردم در اولویت اول قرار دارد پس بایستی برای حضور مردم جهادی کار کنیم تا خداوند همراه هدایت را به ما نشان دهد



انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/47795
اخبار مرتبط

نظرات شما