مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم:

طرح «سهم من از بهشت» در قم اجرایی شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ‌قم گفت: طرح " سهم من از بهشت" هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در حال انجام است که در قالب آن تاکنون افزون بر ۲۱۷ هزار بسته معیشتی به همراه وعده سحری و افطاری در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت‌الاسلام محمدطاها مهری افزود: این طرح باهدف رسیدگی و رفع نیاز افراد کم‌برخوردار در سطح استان قم در حال انجام است.
وی ادامه داد: در قالب طرح سهم من از بهشت روزانه افزون بر یک هزار و ۵۰۰ غذای گرم طبخ و در بین گروه‌های هدف جامعه توزیع می‌شود.
مهری ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هشت هزار بسته معیشتی، ۹۰ هزار وعده‌غذای گرم و ۱۲۰ هزار افطاری ساده در بین مردم توزیع که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۳۲ درصدی برخوردار شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قم در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح در سطح استان قم ۹۹ آشپزخانه در حال طبخ و آماده‌سازی غذا جهت توزیع در بین نیازمندان هستند.
در حال حاضر ۲۱ هزار و ۶۷۰ خانواده تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) این استان قرار دارند که مجموع نفرات آن‌ها ۳۸ هزار و ۹۳۹ نفر می‌شود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48191
اخبار مرتبط

نظرات شما