یادداشت؛

حضور حداکثری مأیوس‌کننده دشمنان نظام

در واقع عدم حضور در پای صندوق‌های رأی خواسته اصلی این سناریوی دشمنان نظام است که برنامه‌ریزی آن از ابتدای سال صورت‌گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» فردا در حالی شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم که دشمنان نظام برای این انتخابات دو سناریو مهم تعریف کرده بودند.

در سناریوی اول سالگرد آشوب‌های سال ۱۴۰۱ در شهریورماه امسال بود که از ابتدای تابستان فضاسازی رسانه ای و تبلیغاتی خودشان را شروع کرده بودند، هدف از این کار نیز ایجاد آشوب های خیابانی و در نهایت به خیال خودشان براندازی بود.
 با ورود به شهریورماه و رسیدن به روزهای پایانی شاهد این بودیم که این سناریو با هوشیاری مردم بابصیرت ایران اسلامی رنگ واقعیت به خودش نگرفت.
شکست دشمنان نظام در سناریوی اول سال ۱۴۰۲ موجب شد که این بار با شدت بیشتر به برنامه ریزی های نیمه دوم سال خودشان نظر داشته باشند.
در این سناریو جنبش‌های مختلفی در فضای رسانه و... راه‌اندازی شده تا مردم را از حضور در پای انتخابات منع کنند.
در واقع عدم حضور در پای صندوق‌های رأی خواسته اصلی این سناریوی دشمنان نظام است که برنامه‌ریزی آن از ابتدای سال صورت‌گرفته است.
در چنین شرایطی حضور در پای صندوق رأی ارزش و معنای دو چندانی پیدا می‌کند چرا که در گام اول باید برای سرنوشت و آینده خودمان تصمیم‌گیری کنیم و در گام دوم این توطئه دشمنان نظام را خنثی کنیم.
در چنین شرایطی به نظر نگارنده حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی از مورد اول مهم‌تر است.
به‌هرحال تمام افرادی که وارد صحنه شده‌اند مورد تأیید شورای نگهبان بوده و قطعاً بررسی‌های لازم در مورد صلاحیت آن‌ها صورت‌گرفته است.
اما این که حضور کم‌رنگی پای صندوق‌های رأی داشته باشیم در واقع دشمنان نظام را خوشحال کرده‌ایم که باید ارزش این کار بیش‌تر و بیشتر برای مردم تبیین شود.
البته انتظاری که می‌رود همین حضور پرشور و ماندگار در انتخابات است که قطعاً رخ خواهد داد.

عباسعلی محمدی - فعال رسانه







انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/48265
اخبار مرتبط

نظرات شما