مسئول بسیج جامعه زنان استان قم:

دشمن از مردمی‌بودن سپاه وحشت دارد

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم گفت: سپاه همواره چهره مردمی داشته و در سخت‌ترین شرایط و در بحران‌ها در کنار مردم بوده در بحران‌های طبیعی از جمله سیل و زلزله سپاه همواره جز اولین‌ها بوده که به کمک مردم رفته است و دشمن هم از همین مردمی‌بودن سپاه وحشت دارد.

زینب فرخ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس در ۲ اردیبهشت سال ۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) خدمات بی‌نظیری به‌نظام و ملت ارائه کرده است که در تاریخ بی‌نظیر بود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم ادامه داد: سپاه مولود انقلاب و اساس آن بر مبنای جمعیتی از جوانان انقلابی بود که برای پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی در  سال ۵۸ به دستور امام خمینی (ره) شکل گرفت.

وی افزود: این نهاد مقدس که مردان بزرگی در آن ایفای نقش نموده و بسیاری از آنها به شهادت رسیدند؛ توانسته است در ۴۵ سال گذشته کارهای بزرگی در راستای پیشرفت کشور، بصیرت‌افزایی مردم، تأمین امنیت و صیانت از انقلاب اسلامی انجام دهد.

فرخ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدماتی به‌نظام و کشور ارائه کرده است که بسیاری از هم‌وطنان از آن مطلع نیستند از جمله حفاظت پروازها، تأمین امنیت عمومی، برخورد با منافقین، تولید پهپادها، ساخت موشم، ساخت ماهواره‌، ریشه‌کنی داعش، ایجاد موازنه قدرت در منطقه، آبرسانی به نقاط محروم، ساخت پالایشگاه، ریشه‌کنی فلج اطفال، کشف مفاسد اقتصادی و... است.
 
فرخ بیان داشت: سپاه ده‌ها مسئولیت و نقش دیگری  در قالب انجام وظایف محوله در اقصی‌نقاط کشور و خارج از آن انجام می‌دهد که ناگفته مانده است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم تصریح کرد: اگر نگاهی به صدها کار بزرگ و متنوع نقش سپاه در ۴۵ سال گذشته بیندازیم، به‌خوبی متوجه می‌شویم که چرا دشمن این‌قدر روی سپاه حساس است و همواره سعی در تخریب چهره مردمی و خدمتگزار این نهاد مقدس دارد.

وی تأکید کرد: جمله‌ای که امام راحل در اوایل انقلاب  فرمودند «اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود» همچنان در کشور ساری و جاری است و اگر امروز هم نقش سپاه در انجام صدها وظیفه محوله نباشد کشور با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

فرخ اضافه کرد: سپاه همواره چهره مردمی داشته و در سخت‌ترین شرایط و در بحران‌ها در کنار مردم بوده در بحران‌های طبیعی از جمله سیل و زلزله سپاه همواره جز اولین‌ها بوده که به کمک مردم رفته است و دشمن هم از همین مردمی‌بودن سپاه وحشت دارد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/48474
اخبار مرتبط

نظرات شما