رشادت رشید در شب رویایی فولادشهر (عکس)

تراکتوری ها در نصف جهان برای رسیدن به برد و پایان دادن به ناکامی های اخیر فکر هر چیزی را کرده بودند جز درخشش یک نفر.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دیدار حساس ذوب آهن با تراکتورسازی در حالی با سومین شکست متوالی کهکشانی های تبریزی به پایان رسید که در ثبت این نتیجه نقش محمدرشید مظاهری گلر ذوبی ها غیرقابل انکار بود. دروازه بان ذوب آهن در یکی از بهترین بازی های این فصل خود در لیگ برتر دست به شاهکاری بزرگ زد تا علی منصوریان در لحظه سوت پایان بازی سجده شکر به جا بیاورد.


تراکتوری ها دوست نداشتند بعد از دو باخت مقابل سپیدرود و پیکان و تجربه روزهای پرتنش همچنان روی نوار ناکامی گام بردارند از همین رو در فولادشهر تلاش زیادی برای رسیدن به پیروزی و خروج از بحران انجام دادند غافل از این که آنالیزها و اقدامات آنها برای عبور از سد آهنی میزبان در نهایت به یک نفر ختم می شود که هیچ راهی برای شکستن مقاومت او وجود نداشت حتی از روی نقطه پنالتی.

 


رشید مظاهری در ادامه بازی های خوب خود در نیم فصل دوم این بار مرد اول ذوبی ها در فولادشهر لقب گرفت، گلر سرپنجه و آماده که برای یازدهمین بار کلین شیت کرد در مصاف با ستاره های تراکتورسازی شش سیو صد درصدی، 7 خروج موفق، سیو ضربه پنالتی و 35 پاس در کارنامه خود ثبت کرد که با 22 پاس صحیح و ثبت میانگین 63% پاس صحیح نمره فنی 8.2 برای این دروازه بان در هفته بیست و هفتم به ثبت رسید تا همچون ستاره ای درخشان آسمان فولادشهر را تحت الشعاع قرار دهد.


نمایشی که رشید مظاهری در مصاف با تراکتورسازی ارائه داد نه تنها برای مدتی طولانی در اذهان طرفداران ذوب آهن به نیکی خواهد ماند بلکه تا مدت های مدید از ذهن تبریزی ها نیز خارج نمی شود چون اگر این درخشش فوق العاده نبود الان تیم محبوب آذربایجان علاوه بر پایان دادن به ناکامی ها، یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی نیز قلمداد می شد اما رشید با رشادت خاصی مانع شد تا کورس قهرمانی سر و شکل دیگری به خود بگیرد.

 

 

 

 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7272
اخبار مرتبط

نظرات شما