اسلامیان: با دو مربی اروپایی توافق کرده‌ایم

محمود اسلامیان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال صبح امروز و در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه کمی صریح تر نسبت به رییس فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، او در خصوص اینکه چه کسی سرمربی تیم ملی می شود و مذاکرات فدراسیون فوتبال با گزینه های مد نظر تا کجا پیش رفته است؟ گفت:« با دو مربی به توافق رسیدیم که اروپایی هستند.این دو نتایج خوبی گرفته اند. برایمان به هر حال روزمه مربیان مهم بود. آنها فعلا جایی مشغول نیستند و انشالله یکی از این مربیان به زودی با ما همکاری خواهد کرد.»

 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که سرمربی جدید تیم ملی کی به تهران سفر می کند و آیا بازی های لیگ برتر را زیر نظر خواهد گرفت، گفت: « سرمربی تیم ملی تا آخر اردیبهشت ماه به تهران سفر خواهد کرد و از امکانات کمپ تیم های ملی بازدید بعمل خواهد آورد.»

 

محمود اسلامیان خبرهای مربوط به حضور مربی ایرانی در راس کادر فنی تیم ملی را تکذیب می کند. دیروز شایعه شده بود که مربی بعدی تیم ملی ایرانی است و این البته به خاطر برداشت اشتباه برخی از خبرنگاران از صحبت های مهدی تاج در انتخابات هیات فوتبال استان قم بوده است. محمود اسلامیان در این باره می گوید:« تا این لحظه که با شما حرف می زنم سرمربی تیم ملی خارجی است.»

 

او هم چنین در پاسخ به این سوال که طبق گفته مازیار ناظمی این مربیان احتمالا مورینیو و کلینزمن هستند، لبخند می زند و می گوید:« آقای ناظمی ژورنالیست و برادر عزیز ماست. این دو گزینه اصلا مطرح نبودند.»

 

در ماه های اخیر اما بارها و بارها بحث حضور برانکو در تیم ملی مطرح شد. محمود اسلامیان در این باره هم اظهار نظر کرد و گفت:«برانکو سرمربی پرسپولیس است. نمی خواهیم یک جا را درست کنیم و یک جا را خراب. انشالله موفقیت های او با پرسپولیس ادامه پیدا کند.»




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7910
اخبار مرتبط

نظرات شما