در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛

پاسخ رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی به ابهامات وکالت‌نامه‌های تعویض پلاک خودرو

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گفت: وکالت نامه‌هایی که قبل از شروع تعطیلات رسمی مرکز تعویض پلاک صادر شده و تاریخ انقضای آن‌ها با ایام تعطیلات رسمی این مرکز همراه شده است.به تعداد روزهای اعتبار در ایام تعطیل، از تاریخ بازگشایی مرکز به زآنها اضافه می‌شود.

سرهنگ غلامرضا صدفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به تعطیلات مراکز تعویض پلاک در شرایط کرونایی اظهار داشت: وکالت نامه‌هایی که قبل از تعطیلی رسمی مرکز تعویض پلاک، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد. شامل تمدید اعتبار نخواهد بود.
وی ادامه داد: وکالت نامه‌هایی که قبل از شروع تعطیلات رسمی مرکز تعویض پلاک صادر شده و تاریخ انقضای آن‌ها با ایام تعطیلات رسمی این مرکز همراه شده است.به تعداد روزهای اعتبار در ایام تعطیل، از تاریخ بازگشایی مرکز به اعتبار آنها اضافه می‌شود به عنوان مثال تاریخ صدور وکالت ۱۴۰۰/۱/۱۴،مدت‌زمان اعتبار ۱۵ روز (تعطیلی مرکز تعویض پلاک از ۱۴۰۰/۱/۱۸ الی ۱۴۰۰/۲/۱۸) لذا ۳ روز از زمان اعتبار وکالت قبل از آغاز تعطیلی مرکز سپری شده و پس از بازگشایی صرفاً ۱۲ روزبه اعتبار وکالت‌نامه اضافه و ارائه خدمات انجام می‌شود.
صدفی تأکید کرد: برخی از وکالت‌ها در ایام تعطیلات رسمی مرکز تعویض پلاک صادر شده و پس از بازگشایی همچنان چند روز از اعتبار قانونی وکالت باقی‌مانده است. برای این‌گونه وکالت‌نامه نیز، به تعداد روزهای تعطیل همانند بند ۲ به مدت اعتبار وکالت اضافه می‌شود.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/26149
اخبار مرتبط

نظرات شما