رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه قم:

روز قدس آغاز شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی است

رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم گفت: روز قدس امسال آغاز شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی است

محسن اکبرپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، آغاز شمارش معکوس عمر منحوس رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به دلیل شکست‌های مداوم در غزه و دست‌نیافتن به اهداف جاه‌‌طلبانه، همچون بیماری روانی در حال خودزنی است که رسیدن به زوال را تسریع می‌کند.



اکبرپور با اعلام محکومیت این اقدام رژیم صهیونیستی از سوی دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه قم ابراز داشت: شهادت چند تن از سرداران و مدافعان حرم در این حمله را خدمت رهبر معظم انقلاب  و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفته و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس از راه و روش شهدا به‌ویژه شهدای غزه حمایت می‌کنیم.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم در ادامه با اشاره به حوادث غزه افزود: جنایت صهیونیست‌ها به پشتوانه آمریکا در غزه که دل همه آزادگان جهان را جریحه‌دار نموده، مثال روشنی از نمود و نماد آیات الهی و میدان نبرد حق و باطل است.

اکبرپور بنی تصریح کرد: روز جهانی قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی، و هم از لحاظ منطقه‌ای و جهانی یکی از پراهمیت‌ترین مسائل روز دنیاست.

 وی ادامه داد: امسال روز جهانی قدس در حساس‌ترین زمان خود قرار گرفته چرا که ماه‌هاست  شاهد جنایات فجیع و روزافزون رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مردم غزه به‌ویژه کودکان و زنان و بیماران هستیم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/48205
اخبار مرتبط

نظرات شما