هر روز با یک شهید؛

برای رضای خداوند گام بردارید

وصیت اول من به شما این است که هر قدمی که بر می‌دارید در راه خدا و برای رضای خدا باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » شهید نبی‌الله اسدی کوشش فرزند ولی‌الله، یکم فروردین ۱۳۴۷ در شهر اراک به دنیا آمد. با مهاجرت به استان قم و گذراندن دوران جوانی به درس‌خواندن پرداخت و پس از شروع جنگ تحمیلی به جبهه نبرد با دشمن اعزام شد.

 شهید والامقام پس از چندی مجاهدت، دوم خردادماه ۱۳۶۱ در دفاع از میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله.

 شهادت می‌دهم که نیست خدایی جز الله و محمد که فرستاده و رسول اوست و شهادت می‌دهم علی وصی و جانشین مسلمین بعد از پیامبر است.

 وصیت اول من به شما این است که هر قدمی که بر می‌دارید در راه خدا و برای رضای خدا باشد.

 تمام کارهای واجب را بجا آورید و شکر نعمت‌های خدا را بکنید و اسراف نکنید که برادران و خواهران شما در آفریقا و سایر نقاط جهان گرسنگی می‌میرند و آیا وجدان شما قبول می‌کنید شما در حال سیری به سر ببرید و آنها گرسنه باشند؟

 قرآن را بخوانید که حضرت رسول فرموده‌اند: عبادت امت من قرآن خواندن است. مپندارید آنان که در راه خدا کشته شوند، مردگان‌اند، بلکه آنان زنده‌اند و از پیش خدایشان رزق‌وروزی می‌خورند.

 پدر جان و مادر جان در غم من گریه نکنید که غم من با دیگر غم‌ها فرق دارد و من شهیدم. شهید، گریه ندارد، بلکه سعادت و افتخاری است که نصیب همه‌کس نمی‌شود.

 پدر جان و مادر جان من را حلال کنید و از همه برای من رضایت بگیرید. اگر اسلام با خون من جاودان است، پس ای گلوله‌های آتشین مرا در برگیرید تا اسلام جاودان باشد.

 خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه‌دار.

 خاله‌هایم و تمام دائی‌هایم را دعا و سلام می‌رسانم. بابا شکراله را دعا و سلام می‌رسانم. اصغر آقا را دعا و سلام می‌رسانم و امیدوارم که همگی خوش و خرم باشید و سعی کنید هر قدمی که بر می‌دارید برای‌خدا و در راه اسلام و قرآن باشد و تمام کارهایتان را همیشه با ذکر خداوند تعالی شروع کنید.

به تمام بچه‌های محل، دعا و سلام می‌رسانم. بیشتر از این شما را خسته نمی‌کنم. خداحافظ به امید پیروزی اسلام بر کفر و ان‌شاءالله با پیروزی کامل برمی‌گردیم



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46244
اخبار مرتبط

نظرات شما