مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم:

رژیم کودک‌کش در روزهای پایانی عمر خود قرار دارد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اینکه برای حمایت از مردم فلسطین و غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد، گفت: اقدامات و جنایت‌های امروز رژیم کودک کش صهیونیستی نشان می‌دهد که در حال دست‌وپازدن در روزهای آخر عمر خود است.

یاسر محمدی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به‌روز قدس، اظهار داشت: از روز اولی که حضرت امام خمینی (ره) نسبت به فلسطین موضع‌گیری‌کردن، خیلی‌ها در داخل کشور و حتی خارج کشور اهمیت این موضوع را نمی‌دانستند.
وی ادامه داد: بعد از امام خمینی (ره) هم رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های نظام حمایت و دفاع تمام‌قد از فلسطین بوده است چرا که آنها این روزها را می‌دیدند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم بیان کرد: کسانی که از این سیاست‌ها با قلم خود، با جهاد تبیین، با هنر خود حمایت کردند تا موضوع فلسطین زنده بماند در درگاه خداوند عزیز هستند. البته در این میان کسانی هم بودند که کم‌کاری کردند و موضع‌های سختی در خصوص فلسطین می‌گرفتند و شبهه‌هایی وارد می‌کردند؛ اما امروز همه چیز عیان شده است و این که حضرت امام خمینی در اوایل انقلاب مسئله حمایت از فلسطین را مطرح کردند به چه دلیلی بوده است.
وی اضافه کرد: امروز نسل‌کشی که در غزه در حال رخ دادند است مقابل چشمان تمام مردم دنیا قرار دارد.
محمدی افزود: مشاهده می‌کنیم که در مراسمات مختلف در زمین‌های ورزشی در مسابقات تظاهرات علیه آمریکا و اسرائیل و سیاست‌هایی که در پیش گرفته‌اند برگزار می‌شود و این سیاست‌ها را محکوم می‌کنند و در مقابل از مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع می‌کنند. حتی در جایزه اسکار که در یکی از کشورها برگزار شد بسیاری از هنرمندان در خصوص مسئله غزه موضع گرفتند و جنایت‌های اسرائیل را محکوم کردند.
وی ابراز داشت: آن چیزی که باعث افزایش تنفر جهانی از رژیم کودک کش در دنیا شده است بحث رسانه است. امروز رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در مقابل رسانه ایستادگی و مانع از انتشار جنایت‌های آنها شود.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم خاطرنشان کرد: از طرفی امروز جنایت‌ها و سیاست‌ها و انگیزه رژیم جعلی برای همگان مشخص شده است و به همین دلیل این رژیم در حال دست‌وپازدن است و بدون  اینکه به عواقب کار خود فکر کند اقدام می‌کند که دراین‌خصوص می‌توانیم به جنایت این رژیم در بمباران سفارت ایران در سوریه اشاره کرد.
وی گفت: ان‌شاءالله همان‌گونه که حضرت آقا گفتند در آینده نزدیک شاهد پیروزی مردم فلسطین خواهیم بود و برای آنها دعا می‌کنیم و برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/48219
اخبار مرتبط

نظرات شما