مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم مطرح کرد:

روز قدس عامل وحدت آزادی‌خواهان در برابر رژیم صهیونیستی است

مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم با اشاره به اینکه روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان برای اعلام انزجار و محکومیت رژیم منحوس اسرائیل است، گفت: کمترین برکت روز قدس بیداری ملت‌های جهان و حرکت مسلمین بیداردل علیه مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه است.

داوود شمس در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به‌روز قدس، اظهار داشت: یکی از تدابیر و ابتکارات مهم امام خمینی (ره) انتخاب جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس بود.
وی ادامه داد: روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان برای اعلام انزجار و محکومیت رژیم منحوس اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه است.
مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم با اشاره به اینکه روز قدس همواره در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی روزی به‌یادماندنی است که بزرگ‌معمار انقلاب آن را بنا نهاده است، گفت: روز قدس امسال با سال‌های متفاوت خواهد بود چرا که امسال جنایت‌هایی که این رژیم جعلی انجام داده است تمام دنیا شاهد آن بوده‌اند.
وی اضافه کرد:  امروز باگذشت بیش از ۴ دهه این روز در تقویم مبارزات مردم آزادی‌خواه جهان به نماد استکبارستیزی و مبارزه با صهیونیسم اشغالگر تبدیل گردیده است.
شمس خاطرنشان کرد: رژیم غاصب با گرگ‌صفتی خود در غزه و فلسطین و از روی استیصال با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران اسلامی، در حال دست‌وپازدن برای فرار از محوشدن از نقشه جهان است.
وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود گفت: روز قدس روزی است که کمترین برکت آن بیداری ملت‌های جهان و حرکت مسلمین بیداردل علیه مبارزه با ظلم، جاهلان قدرت‌طلب، اصحاب زر، زور و تزویر است.
مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم  تأکید کرد: امسال همچون سال‌های گذشته برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و اعلام نفرت و انزجار خود از رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس حاضر خواهیم بود.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/48239
اخبار مرتبط

نظرات شما