یادداشت؛

حاج همت عزیز حق با تو بود

خدای مهربان بر درجات شهید همت، فرمانده شجاع و تیزهوش لشکر محمد رسول‌الله‌ (ص‌) بیفزاید که خطاب به بر و بچه‌های رزمنده می‌گفت: «‌هر وقت در منطقه جنگی راه را گُم کردید، به خط آتش دشمن نگاه کنید، هرجا را که می‌کوبید، همان جا جبهه خودی است‌» ‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: ۱- در همان جا که ما بودیم (پاریس‌) می‌آمدند که شما حالا نروید، زود است! از طرف دولت ایران هم فعالیت می‌کردند که حالا نیایید شما! حتی به‌وسیله رئیس‌جمهور فرانسه یک پیامی برای من - دولت ایران - فرستاد که حالا زود است، حالا زودرس است این آمدن، یک‌قدری صبر کنید! من این‌طور حدس زدم که اینها می‌خواهند تجهیز کنند. اینها می‌خواهند ما را آنجا نگه دارند و خودشان کارهایشان را انجام بدهند. جوری بشود که دیگر کار از دست ما بیرون برود. من جدیت کردم که من باید بروم، دیدید که فرودگاه را بستند. من گفتم هر وقت که باز شود من باید بروم، ثانیاً بستند!
من گفتم که هر وقت باز شد می‌رویم. بالاخره ما آمدیم. من در تمام این مدت 
- از این اواخر که دیگر این‌طور به ذهنم آمده بود - این معنا را یک مطلب الهی تلقی می‌کردم‌.
۲- از رهبر معظم انقلاب در تعریف جهاد است که: «‌هر تلاش خوب و به‌جایی، جهاد نیست. جهاد یعنی تلاش برای هدف‌گیری دشمن، و در هر زمان باید عرصه جهاد را به‌درستی تشخیص داد و مهم این است که تشخیص بدهیم در چه عرصه‌ای باید جهاد کنیم‌». ازاین‌روی، جهاد هر حرکتی است که علیه دشمن انجام می‌پذیرد و با اهداف دشمن در تضاد و تقابل است. 
۳- در کلام خدا از هر اقدامی که د‌شمن را به خشم آورد تقدیر شده و از آن به‌عنوان یک عمل صالح یاد شده است که اجر و پاداش الهی را به دنبال دارد. از جمله در آیه ۱۲۰ از سوره توبه آمده است: «ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ لَا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِی سَبِیلِ اللهِ وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِین... از این روی، هیچ رنج تشنگی و خستگی و گرسنگی در راه خدا نکشند و هیچ قدمی در جایی که کفار را خشمگین کند ننهند و هیچ غنیمتی از  دشمنان نمی‌گیرند، مگر آنکه در مقابل هر یک از این رنج و آلام عمل صالحی در نامه اعمالشان نوشته می‌شود. خدا هرگز اجر نیکوکاران را ضایع نخواهدکرد». 
۴- اکنون به انتخاباتی که پیشروی داریم بر می‌گردیم؛ دیروز حضرت آقا در دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی هوائی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی فرمودند: «‌نتیجه انتخابات پُر‌شور افزایش اقتدار ملی است‌». این‌گونه است که دشمنان تابلو‌دار جمهوری اسلامی ایران و پادوهای داخلی آنها، این بار نیز همانند دفعات قبل - و بارها گسترده‌تر از قبل - همه توان و ظرفیت رسانه‌ای و تبلیغاتی خود را به میدان آورده‌اند تا به هر اندازه که ممکن است از حضور گسترده مردم در دو انتخابات پیش روی بکاهند! 
۵-‌ حالا به تبلیغات رسانه‌های دشمن که از دو ماه قبل آغاز شده و هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، شدت بیشتری می‌گیرد، نیم‌نگاهی بیندازید. تلویزیون‌های ماهواره‌ای جریانات ضدانقلاب بیرونی، شبکه‌های مجازی تحت مدیریت دشمن، اظهارنظر مقامات آمریکایی و اروپایی، بی‌بی‌سی فارسی، VOA (صدای آمریکا‌)، رادیو فردا، رادیو فارسی‌زبان زمانه در هلند، شبکه فارسی‌زبان دویچه‌وله آلمان، ایندیپندنت فارسی، شبکه فارسی‌زبان یورونیوز انگلیس، تارنمای وزارت خارجه اسرائیل، تلویزیون فارسی‌زبان العربیه سعودی و ده‌ها کانال تلگرامی و شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای که با هزینه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، هلند، سوئد و‌.. در اختیار گروهک‌های ضدانقلاب نظیر کومله و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و بهائی‌ها، تکفیری‌ها و‌... قرار گرفته و این روزها بی‌وقفه به تبلیغات و تلاش برای کاستن از حضور مردم در دو انتخابات پیش‌روی مشغولند‌... و صدالبته مانند دفعات قبل راه به جایی نمی‌برند‌...
۶- خدای مهربان بر درجات شهید همت، فرمانده شجاع و تیزهوش لشکر محمد رسول‌الله‌ (ص‌) بیفزاید که خطاب به بر و بچه‌های رزمنده می‌گفت: «‌هر وقت در منطقه جنگی راه را گُم کردید، به خط آتش دشمن نگاه کنید، هرجا را که می‌کوبید، همان جا جبهه خودی است‌» ‌... رضوان‌الله تعالی علیه.




انتهای پیام/110


منبع:خبرگزاری فارس
http://qomefarda.ir/47498
اخبار مرتبط

نظرات شما