مسئول بسیج مداحان استان قم:

طوفان مردمی در روز قدس، جهان را فرا خواهد گرفت

مسئول بسیج مداحان استان قم گفت: در چند ماه گذشته رژیم سفاک صهیونیستی جنایات وحشیانه و بی‌سابقه‌ای را انجام داد که صدای این جنایات را همه مردم دنیا شنیدند و امسال روز جهانی قدس دنیا شاهد طوفان عظیم مردمی در دفاع از مردم غزه خواهد بود.

سید رضا جدّا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: جنایات رژیم سفاک صهیونیستی برای خیلی از مردم جهان آن‌طور که بایدوشاید به‌وضوح مشخص نشده بود؛ اما بعد طوفان الاقصی و حملات سنگینی که رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه و بی‌پناه و زنان و کودکان غزه آورد و بسیاری از مردم غزه را قتل‌عام کرد و زنان و کودکان بی‌گناه کشت ورق را برگرداند و تمام مردم دنیا در جریان این جنایات قرار گرفتند.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم اضافه کرد: از طرفی تحریم‌هایی که در بحث غذایی و دارویی علیه مردم مظلوم غزه در حال رخ‌دادن است و جنایات انسانی که توسط رژیم اشغالگر قدس در حال ارتکاب است تا جایی که موجب شد شورای امنیت هم بعد از چندین مرحله قطعنامه بر علیه این جنایت صادر کند.

وی گفت: در چند هفته اخیر شاهد بودیم که در جنایتی بی‌سابقه سربازان رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا یورش برده و دست به جنایت و قتل‌عام و تجاوز علیه زنان، کودکان و بیماران بی‌گناه زدند این جنایات وحشیانه قلب مردم آزادی‌خواه جهان را به درد آورد و اقداماتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شد باعث شد در تمام جهان یک اجماع بر علیه این رژیم سفاک شکل بگیرد.

جدّا افزود: در اینجا مسئله ما دولت‌ها نیست؛ زیرا بعضاً برخی از این دولت‌ها به این رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند و مراوداتی دارند اما مردم جهان در همه جای دنیا از آمریکا و اروپا تا همه کشورهای اسلامی و مردم آزادی‌خواه جهان به صحنه آمدند و مدام جهان شاهد راه‌پیمایی‌های حمایت مردمی از مظلومیت غزه است.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم عنوان داشت: فریاد تظلم‌خواهی مردم غزه و فلسطین به گوش جهانیان رسیده است امسال باتوجه‌به اقدامات جنایت‌کارانه بی‌سابقه که رژیم صهیونیستی انجام داده است و کودکان زیادی را  قتل‌عام کردند و مادران بی‌گناه را کشتند و بیمارانی که به بیمارستان پناه آورده بودند را آن‌گونه وحشیانه به کام مرگ فرستادند و از ورود دارو و دیگر امکانات به این بیمارستان جلوگیری کردند باعث شد که خون مردم در همه جهان به جوش بیاید و روز قدس امسال جهان شاهد طوفان مردمی خواهد بود.

وی تأکید کرد: همه مردم جهان یکپارچه به میدان حمایت از مردم مظلوم غزه خواهند آمد نه‌تنها در ایران بلکه در همه کشورهای جهان مردم آزادی‌خواه جهان، مظلومیت فلسطین و غزه را فریاد خواهند زد و این حضور گسترده زمینه‌ای خواهد شد برای رژیم سفاک صهیونیستی که دست از این جنایات بردارد و زمینه‌ای برای محو اسرائیل از نقشه جهان باشد.

جدّا بیان داشت: رژیم صهیونیستی جنایتی بر جنایات خودش اضافه کرد به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد و جمعی از مستشاران ایران را به شهادت رساند این حرکت تروریستی رژیم صهیونیستی اعلام جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا کنسولگری یک کشور به‌مثابه خاک آن کشور است و قطعاً جمهوری اسلامی ایران این جنایت را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و در مکان و زمان مناسب که مدنظر مسئولان است پاسخ کوبنده داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: همین امر باعث می‌شود که مردم کشور ما همان‌طور که برای حاج‌قاسم سلیمانی حضور چند ده‌میلیونی داشته‌اند حتی آن‌هایی که بعضاً انتقادها و یا اختلاف‌هایی هم دارند روز جهانی قدس وجدان آن‌ها نیز بیدار خواهد شد و یک‌صدا فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم در پایان افزود: افرادی که بعد از هر حادثه تروریستی موضوعاتی را مطرح می‌کنند و به دنبال تضعیف نیروهای نظامی هستند در خط دشمن حرکت می‌کنند این‌ها می‌خواهند نیروهای نظامی را تهییج کنند تا یک اقدام کورکورانه و بی‌حاصل انجام دهند؛ اما نیروهای نظامی ما هوشیار هستند و می‌دانند کجا و کی اقدام درست انجام داد این افراد دقیقاً در راستای خواست دشمن عمل می‌کنند.

انتهای پیام/170


گالری عکس
http://qomefarda.ir/48211
اخبار مرتبط

نظرات شما