رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ملت ایران در روز قدس حمایت خود از مردم غزه را اعلام می‌کند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی حمایت از مردم فلسطین و غزه است، گفت: همه برای حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه در راهپیمایی روز قدس حاضر شویم و نفرت خود را از این رژیم جعلی اعلام کنیم.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به‌روز قدس، اظهار داشت: با ابتکار امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز حمایت از فلسطین و قدس اعلام شد البته امام خمینی (ره) در تعبیرات مختلفی فرمودند که تنها جمعه آخر ماه رمضان روز حمایت از قدس نیست؛ بلکه روز اسلام و روز رسول‌الله هم هست.
وی ادامه داد: از روزی که صهیونیست‌ها وارد سرزمین فلسطین شدن و این سرزمین را اشغال کردند خیلی از مردم مظلوم فلسطین را آواره و بسیاری را به شهادت رساندند و هم اکنون خیلی از زنان، مردان و حتی کودکان در زندان‌های اسرائیل حضور دارند و مورد شکنجه قرار می‌گیرند.
این استاد برجسته حوزه افزود: مسئله فلسطین منحصر به بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیست چرا که اگر کلمات، بیانات و سخنرانی‌های حضرت امام را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مطالعه کنید خواهید دید یکی از دغدغه‌های جدی امام خمینی در آن روزهای خفقان طاغوت مسئله فلسطین و مبارزه با اسرائیل جنایت‌کار بود.
وی ادامه داد: یکی از دلایل زندانی‌شدن و تبعید امام سخنرانی و موضع‌گیری علیه اسرائیل غاصب بود.
آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: ملت رشید ایران هر ساله در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت می‌کنند و نفرت خود را علیه صهیونیست‌ها اعلام می‌کنند.
وی بیان کرد: مسئله فلسطین فراموش‌شدنی نیست و باید همه برای حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه در راهپیمایی روز قدس حاضر شویم و نفرت خود را از این رژیم جعلی اعلام کنیم.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه باید تا برداشته‌شدن این غده سرطانی تلاش کنیم، گفت: یکی از اهداف مقدس انقلاب اسلامی حمایت از سرزمین قدس و ملت مظلوم فلسطین است و ان‌شاءالله به فضل پروردگار عالم این راه بااراده بیشتر و استوارتر ادامه پیدا خواهد کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48220
اخبار مرتبط

نظرات شما