معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم:

تشکیل ۴ کارگروه تخصصی برای حمایت ویژه خیرین از مددجویان بهزیستی

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم از تشکیل گروه‌های کاری برای اصناف، بازاریان، صنعتگران، تولیدکنندگان و پیمانکاران و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از ظرفیت خیرین، به‌عنوان مصوبات شورای مشارکت‌های بهزیستی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ابوالقاسم مقیمی با اشاره به تشکیل شورای مشارکت‌های بهزیستی با حضور خیرین، نمایندگان کمیته امداد، بهزیستی و اوقاف در استانداری قم اظهار داشت: امروز در این شورا در مورد مسائل مختلف برای تحقق حمایت از خانواده‌های مورد حمایت بحث و گفت‌وگو شد.

 وی افزود: تشکیل گروه‌های کاری برای اصناف، بازاریان، صنعتگران، تولیدکنندگان و پیمانکاران و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از فعالان خیریه از دستور کارهای مطرح شده در این جلسه بود و به امید خدا با تشکیل این گروه‌های کاری سهم مشارکت فعالان اقتصادی در حمایت از افراد ناتوان اقتصادی بیشتر خواهد شد.

 معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه با فعالیت مشترک دستگاه‌ها از جمله اوقاف، بهزیستی و کمیته امداد شاهد حمایت هدفمندتر از مددجویان خواهیم بود، گفت: برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های ملی در راستای دریافت سهم بیشتری از اعتبارات ملی در این شورا مطرح شده است.




انتهای پیام/


منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/47874
اخبار مرتبط

نظرات شما