طی مراسمی؛

کلنگ پروژه ۴۰۰ واحدی فرهنگیان قم زمین زده شد

آیین کلنگ‌زنی پروژه ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن فرهنگیان استان قم طی مراسمی با حضور شماری مسئولان آموزش‌وپرورش و سرپرست معاونت عمرانی استانداری قم به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» رئیس هیئت‌مدیره مسکن فرهنگیان استان قم روز جمعه در حاشیه این آیین، گفت: امروز کلنگ ۴۰۰ واحد مسکونی در زمینی به وسعت ۳۴۵۰۰ مترمربع در منطقه تپه سلام با نام شهرک سلام فرهنگیان با حضور مسئولین استانی بر زمین خورد.

 حمیدرضا قزاقی با اشاره به اینکه ذی‌نفعان این طرح از فرهنگیانی هستند که فرم ج آنان مثبت بوده خاطرنشان کرد: پس از غربالگری اولیه تعداد ۴۰۰ نفر از این عزیزان مشمول طرح مسکن در غالب نهضت ملی مسکن شده‌اند.

 

 وی ادامه داد: در این طرح تعدادی از فرهنگیان که در سال ۱۳۹۸ در طرح مسکن ثبت‌نام کرده بودند؛ اما به دلیل عدم تأمین منابع از ادامه کار بازمانده بودند دعوت شدند.

 وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توجه به مسئله معیشت معلمان گفت: امروز با رویکرد اهمیت جایگاه معلم و پوشاندن جامه عمل به منویات مقام عظمای ولایت با همراهی نهادهای استانی مشغول انجام این طرح شده‌ایم.

 

 وی در خصوص مشارکت اعضا در این طرح خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی برای تسهیل در پرداخت سهم فرهنگیان در تأمین منابع انجام خواهد شد.

 گفتنی است کلنگ ۴۰۰ واحد مسکونی در زمینی به وسعت ۳۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در منطقه تپه سلام با نام شهرک سلام فرهنگیان با حضور مسئولان استانی بر زمین خورد.

 




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/47928
اخبار مرتبط

نظرات شما