تأکید استاندار قم؛

نظارت جدی دستگاه‌های اجرایی قم به بازار در تعطیلات نوروز

استاندار قم گفت: دستگاه‌های نظارتی استان موظف‌اند در تعطیلات نوروز نظارت کاملی بر تمامی اصناف داشته باشند تا مردم کالای موردنیاز را به قیمت واقعی خرید کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سیدمحمد آقامیری عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم بیان کرد: حل مشکلات معیشتی مردم از برنامه‌های مهم همه مدیران استان هستند.


وی افزود: بازار باید به‌طوری مدیریت و کنترل شود تا هیچ خانواده‌ای در خرید شب عید به‌ویژه کالاهای اساسی موردنیاز دچار مشکل نشود.

آقامیری اضافه کرد: باید نظارت کامل صورت گیرد تا خدایی ناکرده در ایام تعطیلات سودجویان مشکلاتی برای مردم ایجاد نکنند، دستگاه‌های اجرایی در این زمینه باید نهایت تلاش خود را انجام دهند.

استاندار قم تأکید: واحدهایی که در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان تخلف کنند طبق قانون حداکثر برخورد با آن‌ها انجام می‌شود.

وی درباره چگونگی سود صنف‌ها از کالا گفت: همه اتحادیه‌ها باید طبق نرخ مصوب شده سود دریافت کنند و این حق مردم است که کالای باکیفیت را با قیمت واقعی خرید کنند.

 قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان امسال اعلام شد

 در این جلسه همچنین مصوب شد زولبیا و بامیه ممتاز در ماه مبارک رمضان امسال هر کیلوگرم یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، زولبیا و بامیه درجه یک، یک میلیون و ۵۰ هزار ریال و زولبیا و بامیه درجه‌دو، ۹۰۰ هزار ریال در بازار استان عرضه شود.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/47971
اخبار مرتبط

نظرات شما