فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع):

550 پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) گفت: در حال حاضر بیش از 550 پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در دیدار با آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه را مؤثر دانست و اظهار داشت: هر چه میزان تعامل و هم‌افزایی امام‌جماعت مساجد با پایگاه بسیج بیشتر باشد، توانایی، بالندگی و خروجی آن مسجد و پایگاه بیشتر است.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) افزود: مردم سرمایه اصلی این انقلاب هستند و همه در هر لباس و قشری باید با تمام وجود برای خدمت به آنها کوتاهی نکنند.
وی افزود: وجود و حضور بسیج در آزمون‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی موجب پویایی و نشاط نظام شده و دشمن در ضربه‌زدن به آن ناکام مانده است. براین‌اساس تقویت بیش‌ازپیش پایگاه‌های بسیج از سوی مراکز مرتبط با مساجد به‌ویژه حوزه‌های علمیه موجب اثرگذاری بیش‌ازپیش در حوزه فرهنگی شده و به افزایش ضریب امنیتی جامعه کمک قابل‌توجهی خواهد کرد.
موحد با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج و به‌ویژه گروه‌های جهادی در ایام کرونا به‌خوبی نقش همدلی و روحیه جهادی خود را ایفا کردند، تصریح کرد: حوزه و بسیج مردمی نشان دادند که در بزنگاه‌های بحران دوشادوش هم می‌توانند بر مشکلات جامعه و کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرینی ارزشمندی داشته باشند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48145
اخبار مرتبط

نظرات شما