یک نماینده مجلس: آقای رئیس جمهور صبر فرهنگیان هم حدی دارد

نماینده مردم گرمی در مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور و دولت، گفت: صبر فرهنگیان هم حدی دارد و باید دستورات لازم برای پرداخت پاداش پایان خدمت و تعیین تکلیف استخدام نیروهای حق‌التدریسی و بهبود معیشت آنان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: با توجه به فصل محدود عملیات عمرانی و پروژه‌های راهسازی دولت و این سازمان باید هر چه سریعتر دستور دهد که بودجه عمرانی و راهسازی به صورت صد درصدی تخصیص پیدا کند. 

وی افزود: دستگاه‌های متولی اجرای پروژه‌های عمرانی و راهسازی باید احساس مسئولیت بیشتری در 6 ماهه اول سال کنند.

نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: باید دولت هر چه سریعتر نتیجه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی درباره شهرستان گرمی را اعلام کند. ضمن اینکه علت بی‌توجهی به دستورات رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره این شهرستان هم باید اعلام شود.

میرزاده خاطرنشان کرد: باید حقوق مردم مرزنشین گرمی و بازگشایی بازارچه مرزی به منظور فعال‌سازی تجارت و ارتقای اداره بخش‌هایی از این شهرستان از سوی وزارت کشور در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت 10 هزار میلیارد تومان اعتبارات مربوط به فرهنگیان قبل از سال 98 با اولویت ویژه پرداخت پاداش پایان خدمت و تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس در دستور کار دولت باشد که این کار گام اول اولویت به آموزش و پرورش است.

نماینده مردم گرمی در مجلس در پایان در تذکری خطاب به رئیس جمهور و دولت، گفت: صبر فرهنگیان هم حدی دارد و باید دستورات لازم جهت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس صادر شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11171
اخبار مرتبط

نظرات شما