راه‎یابی بانوی تکواندو کار قمی به انتخابی تیم ملی

رییس هیئت تکواندو استان قم گفت: مسابقات قهرمانی آزاد جوانان و بزرگسالان دختران با حضور 8 نماینده از استان قم پیگیری شد و زینب قنبری با کسب مقام سوم مشترک در وزن 73+ کیلو گرم به مسابقات ورود به اردوی تیم ملی راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد جمشیدی عنوان کرد: حدود 5000 ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندو فعالیت خود را در 115 باشگاه ورزشی در استان قم دنبال می کنند.
وی افزود: در رده سنی نوجوانان امید زیادی برای ملی پوش شدن تکواندو کاران استنان قم داریم، همچنین در پاراتکواندو محمدرضا شعبانی ملی پوش قمی با سابقه قهرمانی آسیا فعالیت دارد که جزو امیدهای استان در این بخش است.
رییس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به دوره‌های آموزشی هیئت تکواندو، گفت: از ابتدای سال جاری 5 دوره مربیگیری درجه 3، داوری درجه 1 و درجه 3 برای مربیان و داوران استان قم برگزار شده است و در روزهای پایانی آذر ماه نیز یک دوره دیگر برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ تکواندوی استان قم بانوان در رده سنی نوجوان موفق به کسب مدال در سطح مسابقات کشوری شدند که این امر نوید بخش روزهای شیرینی در ورزش تکواندوی استان خواهد بود.
محمد جمشیدی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آزاد جوانان و بزرگسالان دختران با حضور 8 نماینده از استان قم پیگیری شد و زینب قنبری با کسب مقام سوم مشترک در وزن 73+ کیلو گرم به مسابقات ورودی تیم ملی یافت.
وی افزود: مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان در گروه مردان از 13 دی ماه به مدت سه روز در فدراسیون تکواندو برگزار می شود و  نفرات اول و دوم و منتخبین کادرفنی به اردوی تیم ملی راه پیدا می کنند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14244
اخبار مرتبط

نظرات شما