حجت‌الاسلام رستمی: عده‌ای می‌خواهند حماسه 9 دی در حافظه تاریخی مردم کمرنگ شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به مناسبت 9 دی، پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد. 

در این پیام آمده است:‌

« روزهای تقویم به خودی خود ارجحیتی به هم ندارند، اما گاهی اراده انسان‌ها یک روز را در تقویم بالا می کشد و کاری می‌کند که آن روز برجسته باشد، بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی ملت غیور ایران، در ۹ دی ۱۳۸۸، با این روز چنین کرد.

دست یداللهی سیدالشهدا(س) در سال غبارآلودِ فتنه، کاری کرد که مردم توجه خاصی به وظیفه تاریخی خود در آن مقطع کردند و ۹دی را به یکی از این قله‌های فراموش نشدنی حضور مردم در صحنه تبدیل کردند، حضوری که از سر دغدغه بود و یکی از مظاهر واقعی احساس تکلیف مردم بود.

قطعا در تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی هر روزی که توده‌ عظیم مردم در سرتاسر کشور احساس کنند که دشمنی‌ متوجه انقلاب است، احساس کنند که دشمنیِ جدی‌ای وجود دارد، با حضور خود باطل السحر تمامی حرکات موذیانه خواهند شد و حضور ۹دی هم از همین جنس بود که ضربه کاری و اساسی به دشمن وارد کرد.

پاسداشت این روز از حیث بزرگداشت عمل به موقع و مؤثر مردم، امروز با گذشت ۱۰ سال از آن حماسه و تلاش برای ساختن مسائل و درگیری‌های جدید برای مردم و انقلاب، بیش از پیش مهم و ضروری به نظر می رسد، هر چند که عده ای می‌خواهند این روز در حافظه تاریخی مردم کمرنگ شود، کما اینکه در تلاش بودند عنصر شهید را نیز کمرنگ کنند، یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ.

 

ا




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14848
اخبار مرتبط

نظرات شما