امام‌جمعه قم:

امروز حجاب خط مقدم جبهه فرهنگی محسوب می‌شود

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه طرح عفاف و حجاب در صورتی موفق می‌شود که همه دستگاه کنار هم باشند، گفت: امروز حجاب خط مقدم جبهه فرهنگی محسوب می‌شود، دشمن با کمک مزوران داخلی و رسانه‌ای به دنبال براندازی فرهنگ اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه امروز که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان نظام، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار سال گذشته، کشف حجاب را حرام شرعی و حرام سیاسی دانستند و امسال نیز بیان کردند که بنده معتقدم در دولت، قوه قضائیه و بخش‌های مختلف مسئولیت وجود دارد که باید به مسئولیت‌های شرعی و قانونی خود عمل کنند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خصوص حجاب هشدارها و مطالبات بسیاری داشته‌اند؛ اما در میدان عمل و اجرا سهل‌انگاری وجود دارد یا از اقدامات سطحی و کم‌اثر استفاده می‌شود درحالی‌که در این جنگ همه‌جانبه علیه حجاب و عفاف و صورت‌گرفته است.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه از مسئولان انتظار می‌رود با ورود هوشمندانه و مدبرانه و در صورت نیاز قاطعانه با این چالش تحمیلی برخورد کنند، گفت: از ائمه جمعه، امامان مساجد، سخنرانان، ستادهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، خانواده‌ها و... انتظار می‌رود برای تبیین این واجب شرعی و سیاسی تلاش همه‌جانبه و هماهنگی داشته باشند و مردم را از این توطئه بیشتر آگاه کنند.
وی اضافه کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم دشمن در حال بمباران فرهنگی بخشی از هویت جمهوری اسلامی ایران است و مردم همان‌طور که تجاوز دشمن به خاک ایران را تحمل نکردند، بمباران فرهنگی علیه ارزش‌های خود را تحمل نخواهند کرد.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه امروز حجاب خط مقدم جبهه فرهنگی محسوب می‌شود، تأکید کرد: دشمن با کمک مزوران داخلی و رسانه‌ای به دنبال براندازی فرهنگ اسلامی است.
وی عنوان کرد: اگر همه با هم متحد و منسجم رویه‌ای هماهنگ داشته باشیم دشمنان شما آرزوی بی‌بندوباری جامعه اسلامی را به گور خواهند برد.
تولیت حضرت معصومه (س) با اشاره به طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی در استان، گفت: این طرح به شرطی موفق می‌شود که همه دستگاه‌ها پای‌کار بیایند و اولین نهادی که باید پای‌کار بیاید خانواده‌ها هستند.
آیت‌الله سعیدی در ادامه با اشاره به تصادفات جاده‌ای، بیان کرد: هر سال شاهد تلفاتی در این زمینه هستیم که آثار تخریبی، روحی، روانی و اجتماعی آن بر کشور تحمیل می‌شود که خسارت بزرگی برای کشور است.
وی یادآور شد: ما از کمبود جمعیت سخن می‌گویم؛ اما از سوی دیگر عده‌ای به‌خصوص جوانان که سرمایه کشور هستند در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند.
امام‌جمعه قم تصریح کرد: برای رضای خداوند، رانندگان از یک سو و خودروسازان از سوی دیگر مراعات کنند تا کشور هر سال در آغاز سال جدید شاهد این خسارات نباشد.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/48334
اخبار مرتبط

نظرات شما