تجهیز اتوبوس‌های شرکت واحد به زنجیر چرخ/ بررسی سیستم گرمایشی همه اتوبوس‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمود ترفع، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره تمهیدات این شرکت در روزهای برفی بارانی اظهار داشت: در پی بارش نزولات آسمانی در روز جاری، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات ویژه‌ای را به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان پایتخت، برنامه ریزی و اجرا می‌کنند.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: با عنایت به تجربیات ادوار گذشته در خصوص افزایش ساعات پیک ترافیک ماه‌های پایانی سال و برای مواجهه با بارشهای فصلی و برودت هوا ، به این منظور ناوگان این شرکت در قالب طرح زمستانی، ضمن بازدید فنی همه اتوبوسها و انجام تست‌های مخصوص فصل زمستان به صورت ویژه، نسبت به رفع نقص فنی احتمالی اتوبوس‌های دارای مشکل نیز اقدام کرده است.

ترفع در ادامه افزود: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور در هنگام بارش برف و احتمال لغزندگی معابر و یا بروز تصادفات رانندگی، در سطح مناطق 22 گانه، واحد های امداد خودرو بصورت مستقر شدند تا نسبت به تجهیز اتوبوس‌ها به زنجیر چرخ اقدام لازم صورت پذیرد. 

وی بیان داشت: سیستم گرمایشی همه اتوبوس‌ها توسط مسئولین اجرایی سامانه ها بررسی شده و در صورت نقص در هر یک از قطعات مربوط به سیستم گرمایشی اتوبوس، در کمترین زمان نسبت به برطرف کردن آن اقدام می‌کنند.

ترفع گفت: با نظارت ویژه مدیران خطوط بر آمادگی فنی و اشتغال حداکثری ناوگان و همچنین کنترل هوشمند ناوگان از طریق سیستم های نظارت تصویری ، ضمن شناسایی خطوط با حجم بالای مسافران در روزهای بارانی و یا برفی در فصل سرما، نسبت به اعزام به موقع اتوبوسهای کمکی، تقویت خطوط و همچنین اقدامات پیشگیرانه و موثر، اقدام خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان تهرانی درخواست کرد، ضمن عدم تردد خودروهای شخصی در خطوط ویژه، با برنامه ریزی و مدیریت سفر، به خصوص در ساعات اولیه روزهای برفی یا بارانی، خدمت‌گزاران خود را جهت ارائه خدمت‌رسانی بهتر، یاری کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15264
اخبار مرتبط

نظرات شما