حضور حداکثری و انتخاب اصلح مکمل هم برای پیشرفت ایران هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حساسیت انتخابات  پیش‌رو و کینه‌توزی دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد مرحله‌ جدیدی از حیات سیاسی خود شد و رشد فزاینده‌ای را آغاز کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب تمام عقب‌ماندگی‌های کشور متأثر از دوران رژیم منحوس پهلوی را گام به گام و مرحله به مرحله جبران کرده  و روز به روز پیشرفت‌های جدیدی را به رخ دنیا می‌کشاند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سرعت پیشرفت کشور امروز به نحوی است که تمام عقب‌ماندگی‌ و کاستی‌های قبل از انقلاب در حال جبران است؛ هرچند کشور مشکلاتی را دارد اما باید حتماً منصفانه ارزیابی و تحلیل کنیم  که اگر نیمه خالی وجود دارد، نیمه پر لیوان را هم ببینیم.

گودرزی با اشاره به اینکه کشور ما قبل از انقلاب یک مستعمره بود، عنوان کرد: در رژیم منحوس پهلوی چهار هزار مستشار آمریکایی خط و مشی ما را ترسیم می‌کردند و وضعیت کشور به گونه‌ای بود که حتی یک پزشک متخصص نداشتیم و پزشکان عمومی هم از کشورهای هند و بنگلادش بودند.

وی  با اشاره به دشمنی استکبار با اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی و در اوایل انقلاب حتی ما سیم خاردار نداشتیم؛ این در حالی بود که استکبار جهانی یک جنگ هشت ساله تمام عیار را به ملت ما تحمیل کرد که خسارات و هزینه‌های بسیار سنگینی را برای کشور به بار آورد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: همین کشوری که علاوه بر تحمیل جنگ، آن را تحریم هم کرده بودند و برای تأمین نیازهای خود محتاج بیگانگان بود؛ امروز در حوزه‌های علوم و فنون مختلف، فناوری هسته‌ای، علوم پزشکی، توان دفاعی و پیشرفت‌های نظامی در بخش‌های مختلف و نیز تکنولوژی و غنی‌سازی اورانیوم در دنیا دارای جایگاهی برجسته‌ای است و حرف برای گرفتن دارد.

گودرزی تصریح کرد:‌ گذشت آن روزی که از مرز پایتخت ما را مورد هدف قرار می‌دادند و ما حتی سیم خاردار نداشتیم. امروز با وجود تحریم‌های ظالمانه به برکت انقلاب اسلامی توانسته‌ایم اورانیوم را از 3.67درصد تا 20درصد غنی‌‌سازی کنیم و از موشک‌های 2 هزار کیلومتر دوربرد نقطه‌زن برخوردار شده‌ایم.

وی افزود: امروز کشورمان در علوم و فنون مختلف پیشرفت‌های زیادی کرده که تمامی این دستاوردها در گرو حضور آگاهانه مردم در صحنه بوده و بزرگترین وجه تمایز نظام سیاسی ما با نظام‌های سیاسی عالم پیوند مردم و حاکمیت آن است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کنند، اظهار داشت: تجلی این پیوند انتخابات است چرا که مشارکت بالا در انتخابات زمینه رشد و شکوفایی و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.

گودرزی تأکید کرد: مردم بصیر و انقلابی ما می‌دانند که رخوت در انتخابات نه تنها عایدی برای کشور و ملت نخواهد داشت بلکه دشمنان قسم‌خورده ما رقص و پایکوبی خواهند کرد؛ اما مردم این بار هم با مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با تأکید براینکه حضور مردم  مایه اقتدار،عزت و شکوفایی کشور است، افزود: مردم فهیم ایران با مشارکت و حضور گسترده در  22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس یازدهم در 2 اسفندماه باعث امید دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید با بینش، بصیرت، شناخت و آگاهی و تحقیق درباره کاندیداها و انتخاب فرد اصلح زمینه پیشرفت حقیقی کشور را فراهم کنند چرا که حضور حداکثری و انتخاب اصلح مکمل یکدیگر برای پیشرفت کشور هستند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16300
اخبار مرتبط

نظرات شما