دادستان قم مطرح کرد:

برخورد جدی و قاطع با محتکران وگرانفروشان

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به فعالیت شبانه روزی بازرسان برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی در شهر، گفت: با محتکران وگرانفروشان کالای مورد نیاز مردم برخورد جدی و قاطعی صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسن غریب در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره شیوع بیماری کرونا و مبتلا شدن برخی از همشهری ها و هموطنان به این بیماری، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در جامعه مخصوصا در قم و نیاز جدی مردم به ماسک و موادضدعفونی کننده متاسفانه برخی افراد سود جو اقدام به احتکار کالای مرتبط کرده اند.
وی ادامه داد: با توجه به نیاز امروز مردم به ماسک و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، به هیچ کسی اجازه نمی دهیم که با احتکار کالای مورد نیاز مردم اقدام به سود جویی کنند.
دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به تشکیل اکیپی برای مقابله با این مسئله، گفت: این اکیپ از عوامل دادستانی، سازمان صمت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و همراهی عوامل بسیج تشکیل شده است که به صورت شبانه روزی با محتکران و گرانفروشان برخورد می کنند.
وی اضافه کرد:در روزهای قبل هم چندین انبار ماسک و مواد ضدعفونی کننده احتکار شده کشف و ضبط شد که با دستور قضایی برخی از این کالا بصورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت و برخی هم با نظارت عوامل برای فروش با قیمت 500تومان در اختیار داروخانه ها قرار گرفت.
حجت الاسلام غریب با اشاره به برخورد جدی با محتکران و گران فروشان، گفت: به دستور قضایی با افراد محتکر و گران فروش برخورد جدی صورت خواهد گرفت و همچنین داروخانه ها و مراکزی که اقدام به گران فروشی کنند پلمپ خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: سامانه گزارش های مردمی دادسرای قم فعال است و هر گونه تخلفی که برای ما ارسال شود به سرعت و با قاطعیت پیگیری خواهیم کرد.
دادستان قم خاطرنشان کرد: بازرسان ما بصورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا تخلفی رخ ندهد.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16974
اخبار مرتبط

نظرات شما