لاریجانی فردا به گردهمایی اقوام غرب استان تهران در شهرقدس می‌رود

نماینده شهریار در مجلس با اشاره به برگزاری گردهمایی اقوام غرب استان تهران گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه ۱۵ تن از نمایندگان مجلس قرار است در این گردهمایی که در شهرقدس برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: قرار است علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان استان تهران فردا (دوشنبه) به شهرقدس سفر کنند. 

وی درباره علت این سفر افزود: به منظور همدلی و اتحاد، نشست گردهمایی اقوام غرب استان تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، ۱۵ تن از نمایندگان مجلس، نمایندگان استان‌های مختلف، بزرگان و صاحب نظران ساکن غرب استان تهران فردا در شهرقدس برگزار می شود که به همین دلیل برنامه‌ریزی ویژه‌ای جهت باشکوه برگزار شدن این مراسم صورت گرفته است. 

وی افزود: با توجه به مهاجر پذیر بودن شهرهای اغماری تهران، در این نشست مشکلات این مناطق مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و ثانیا به دلیل همزمانی با فصل تصویب لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی امیدواریم در جهت تکمیل پروژه‌های بزرگ شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد مانند 3 بیمارستان در حال احداث، مترو و سرانه‌های مختلف منابع کافی را در لایحه بودجه امسال تامین کنیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/1701
اخبار مرتبط

نظرات شما