فراخوان شرکت در جهاد آموزشی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بهترین درودها به شما آموزگاران عزیز که از سنگر تعلیم و تربیت در شرایط سخت کنونی به بهترین شکل دفاع می‌کنید. شما رسولان علم و اخلاق که فداکارانه درس ایثار را در کلاس دگر خواهی تدریس می‌کنید. شما جهادگران فرهنگی آموزشی که مانند پزشکان عزیز میهن در صف اول مبارزه با کرونا ویروس حضور یافته‌اید.

اکنون فصل جدیدی از کتاب قطور همنوع دوستی آغاز شده است، همه ما مسافران یک کشتی هستیم و برای رسیدن به ساحل امن باید به یکدیگر کمک  نماییم. همانگونه که اطلاع دارید از هفته جاری آموزش در بستر رسانه فراگیر تلویزیون برای دانش آموزان سراسر کشور از طریق شبکه آموزش فراهم شد.

اکنون به منظور بالا بردن کیفیت سطح آموزشی کلاس‌های تدریس تلویزیونی ضرورت دارد این فرصت به همه معلمان علاقه‌مند به صورت یکسان و عادلانه داده شود تا در این همیاری مقدس شریک باشند. 

لذا از آموزگاران دبستان های دولتی و غیر دولتی که این توانایی را در خود می‌بینند که بتوانند با روش‌های جذاب در قاب جادویی تلویزیون حضور یافته و با استفاده از خلاقیت خویش جلو دوربین برای دانش آموزان عزیز تدریس نمایند، دعوت به همکاری می نماییم. 

شرایط اختصاصی همکاری:

- به دلیل شرایط خاص رفت و آمد در مرحله اول فراخوان ویژه آموزگاران شهر تهران است. 

- تبحر در استفاده از روش‌های نوین آموزشی مبتنی بر مهارت ورزی. 

- استفاده مطلوب از مهارت های ارتباطی خلاقیت و فن بیان. 

- دوستی با کودک درون و زنده نگه داشتن این کودک شاداب و استفاده مناسب از این توانایی. 

- مهلت ثبت نام و ارسال درخواست (دوشنبه ۱۱ اسفند لغایت جمعه ۱۶ اسفند )

- بی شک نمی توان زحمات جهادگران عرصه آموزش را جبران کرد، اما بنا به توصیه وزیر آموزش و پرورش، حق الزحمه معلمان منتخب به عنوانِ برگ سبزی اندک در نظر گرفته شده است.
 
ثبت نام:

 شما معلمان دلسوز می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر ثبت نام کنید

- سایت وزارت آموزش و  پرورش به نشانی medu.ir

-  سایت معاونت آموزش ابتدایی به نشانیgea.medu.ir  و ایمیل gea@medu.ir

- تلفن ۸۲۲۸۴۱۴۸ آقای جماعتی در معاونت آموزش ابتدایی

 

ا




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17101
اخبار مرتبط

نظرات شما