رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خبر داد:

پرداخت 2000 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد های تولیدی خدماتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  محمود سیجانی  ریاست سازمان در چهلمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست معاون اقتصادی استانداری برگزار شد گفت : از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان قم 2000 میلیارد ریال تسهیلات بصورت تجمیعی به واحد های تولیدی خدماتی پرداخت شده است .
وی با اشاره به معرفی 90 واحد صنعتی ، تولیدی به بانک جهت دریافت تسهیلات گفت : تاکنون 40 واحد صنعتی موفق به دریافت رقمی بالغ بر 1300 میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت شده اند .
سیجانی گفت : در بخش کشاورزی نیز  به 80 واحد رقمی به ارزش 140 میلیارد ریال و به 7 واحد گردشگری و توریسم مبلغ 50 میلیارد ریال  تسهیلات پرداخت شده است . 
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم با اشاره به تفویض اختیار سفارش واردات کالا به مراکز استانها گفت : از ابتدای هفته جاری ثبت سفارش 74 واحد تولیدی تائید نهایی شده است ، در این طرح اولویت با مواد اولیه  و قطعات و دستگاه های تولیدی می باشد که طبق مقررات ، مراحل ثبت سفارشات تائید نهایی میگردد.
وی با اشاره به توافقنامه دو جانبه بین وزارت صمت و سازمان مدیریت برنامه ریزی خاطر نشان کرد : مبلغ 4500 میلیارد ریال تسهیلات یارانه ای در بخش صنعت سهم استان قم می باشد که متقاضیان می توانند از طریق سامانه بهین یاب جهت دریافت این تسهیلات ثبت نام نمایند .


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/1802
اخبار مرتبط

نظرات شما