رئیس سازمان صمت قم:

کالاهای موردنیاز ماه رمضان تأمین‌شده است/در بخش کالاهای اساسی و موردنیاز مشکلی نداریم

سیجانی رئیس سازمان صمت قم گفت: به‌طورکلی در بخش کالاهای اساسی و موردنیاز مشکلی نداریم و دستگاه‌های تأمین به‌موقع ورود کرد و با تصمیمات مناسبی که در ستاد تنظیم بازار گرفته شد هیچ مشکلی در قم وجود ندارد و کالا به‌وفور در بازار وجود دارد.

محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی که برای ایام عید نوروز داشتیم می‌دانستیم که بلافاصله  ماه رمضان را نیز در پیش داریم برای تأمین کالای این ماه نیز اقدامات خوبی انجام شد.

وی گفت: در بحث تأمین شکر و برنج دو قلم کالای اساسی ماه رمضان همچنین روغن و گوشت تدارک لازم انجام شده و دستگاه های ذی ربط تأمین های لازم را انجام دادند شرکت پشتیبانی امور دام، گوشت مورد نیاز را به اندازه کافی ذخیره کرده است مرغ  هم به اندازه کافی ذخیره شده و حتی قیمت مرغ در بازار از قیمت تنظیم بازار نیز کمتر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: در بحث گوشت دام سنگین و سبک وضعیت مناسبی داریم در بحث شکر که یکی از کالاهای اساسی عید و ماه رمضان است دغدغه هایی در استان داشتیم اما خوشبختانه سهمیه خوبی به استان قم اختصاص داده شد.

سیجانی ادامه داد: به طور کلی در بخش کالاهای اساسی و مورد نیاز مشکلی نداریم و دستگاه‌های تأمین کننده تهیه و توزیعی جهاد کشاورزی، اصناف و اداره کل غله و خدمات دولتی به موقع ورود کرد و با تصمیمات مناسبی که در ستاد تنظیم بازار گرفته شد هیچ مشکلی در قم وجود ندارد و کالا به وفور در بازار وجود دارد.

وی تأکید کرد: یکی از کالاهایی که در ماه رمضان مصرف زیادی پیدا می کند خرما است که برای تأمین خرما نیز پیش بینی های لازم انجام شده است و مباشرین آن نیز تعیین شده  است که بحث تأمین خرما برای ماه رمضان در قم انجام شود از آنجایی که امسال برای صادرات خرما سخت گیری های انجام شده تا نیاز داخل تأمین شود برای تأمین خرمای ماه رمضان استان قم نیز پیگیرهای جدی انجام شده و مشکلی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به نیاز این روزهای بازار به ماسک و مواد ضدعفونی گفت: در اقلام بهداشتی که مورد نیاز این روزها است مشکل خاصی نیست مواد ضدعفونی ژل و مواد شوینده در بازار موجود است در خصوص ماسک که این روزها به اوج مصرف رسیده با افزایش تولید در داخل استان نیز مشکلات حل شده و از طریق اپلیکشن هایپرچی این اقلام در حال توزیع است.


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/18272
اخبار مرتبط

نظرات شما