نگران اوج گرفتن دوباره «کرونا» در استان اصفهان هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، طاهره چنگیز در خصوص آمار مبتلایان به ویروس کرونا تا روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته آزمایش کرونای ۱۲۰ نفر در مراکز درمانی اصفهان مثبت اعلام شد تا تعداد بیماران درگیر با این ویروس در استان به جز کاشان و آران و بیدگل به ۸۰۴ نفر برسد.

وی افزود: در این مدت ۹۵ نفر با حال عمومی مناسب از بیمارستان ها ترخیص شده‌اند، همچنین ۹ بیمار مشکوک به این ویروس در استان جان باختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: هم اکنون از میان ۸۰۰ بیمار مشکوک به کرونا که در بیمارستان‌های اصفهان بستری شده اند، ۱۸۸ نفر با وضعیت شدید بیماری، در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند.

چنگیز با تاکید بر اینکه اصفهان همچنان در مرحله قرمز قرار دارد، ادامه داد: آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در روزهای گذشته تعداد ثابتی داشته که این آمار به علت ملاحظات و مراقبت‌های دو هفته اخیر مردم اصفهان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا را درخانه ماندن و کاهش دید و بازدیدها و حضور در اجتماع دانست و خاطر نشان کرد: نگران اوج گرفتن دوباره بیماری هستیم، زیرا اگر وضعیت فعالیت در سطح استان مانند روز گذشته باشد و مراقبت‌های بهداشتی کمتر شود، همچنین در صورت بی‌توجهی شهروندان به رعایت فاصله فیزیکی و مراقبت‌های بهداشتی، هفته‌های آینده با افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ مواجه خواهیم بود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18347
اخبار مرتبط

نظرات شما