مسئول مجمع جهادی پردیسان خبر داد:

برنامه‌ریزی ویژه گروه‌های جهادی برای رزمایش کمک مؤمنانه در پردیسان/ شناسایی نیازمندان ادامه دارد

مسئول مجمع جهادی پردیسان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی برای حضور جهادی گروه‌های جهادی در رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای هر چه‌بهتر برگزار شدن این رزمایش صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام محمد نیکنام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این‌که حمایت از محرومان و نیازمندان همواره از اولویت‌های گروه‌های جهادی بوده است، اظهار داشت: درواقع اصلی‌ترین فلسفه ایجاد گروه‌های جهادی بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان و محرومان جامعه بوده است.

وی ادامه داد: نزدیک به دو ماه است که گروه‌های جهادی به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان در راستای مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا هستند و این خدمت‌رسانی امروز در جبهه دیگری با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب با شتاب بیشتری در حال انجام است.

نیکنام رزمایش کمک مؤمنانه را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: برای این کار نیازمند شناسایی دقیق نیازمندان و همچنین خیرین هستیم که این کار شروع‌شده است.

وی ادامه داد: در گام اول اولویت با نیازمندانی است که تحت پوشش نهادهایی مانند کمیته امداد و بهزیستی نیستند و نیاز به کمک‌رسانی دارند.

مسئول مجمع جهادی پردیسان تأکید کرد: برخی از نیازمندان کمیته امداد و بهزیستی نیاز به کمک‌های بیشتری دارند که این افراد نیز به‌صورت دقیق شناسایی‌شده و کمک‌رسانی به این عزیزان نیز صورت می‌گیرد.

وی ابراز داشت: تجربه نشان داده هرزمانی که مردم ایران اسلامی احساس کنند که افراد بیشتری در جامعه نیازمند کمک و حمایت هستند وارد عمل می‌شوند و درواقع حماسه‌ساز می‌شوند.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/18393
اخبار مرتبط

نظرات شما