همبستگی و مهربانی محصول دیگر کرونا

این روزها کرونا علاوه بر تمام بدی هایی که دارد باعث ظهور ایثار، همبستگی و اتحاد در کشور و از خودگذشتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حدود دوماه است که مهمان ناخونده ای وارد کشور شده است. دین ما می گوید مهمان حبیب خداست اما شاید کمتر کسی از حضور این مهمان در کشور خوشحال باشد چرا که در بدو ورود به کشور آنچنان گردوخاکی راه انداخت که هیچ کسی دلش نمی خواهد میزبان این مهمان ناخونده باشد.
ویروس کرونا این روز ها در جای جای کشور در حال یکتازی است و جان هموطنان را می گیرد و به کوچک و بزرگ، فقیر و غنی، جوان و پیر هم رحم نمی کند و هیچ کسی برای او فرقی ندارد. مهمانی که آداب مهمانی را نمی داند.
امروز کرونا علاوه بر نفوذ در بدن انسان ها ، در بدن اقتصاد کشور هم نفوذ کرد و آن را فلج نموده است. به طوری که این روزها کسب و کار و مشاغل برای جلوگیری از شیوع ویروس مجبور به تعطیلی شده اند.
اما با تمام اخبار بد مربوط به کرونا و بدی هایی که این ویروس دارد شاهد جلوه هایی از ایثار، همبستگی و اتحاد در کشور هستیم. هموطنانی که دوران دفاع مقدس را درک کرده اند به این مسئله اذعان دارند که امروز از خودگذشتگی و اتحاد دوران دفاع مقدس ظهور پیدا کرده است.
صحنه هایی که امروز در بیمارستان ها برای کمک به بیماران و پرسنل خدماتی و درمانی ویا در سطح شهر برای  تولید ماسک و لباس مخصوص بیمارستانی و ضد عفونی معابر و خیابان ها و بسیاری از اقدامات دیگر ظهور و بروز کرده است چشم جهانیان را به خود خیره کرده است و شاید دشمنان فکر نمی کردند که همبستگی و اتحاد بین مردم ایران به این میزان باشد و هنوز باشند عده ای که از خودگذشتگی می کنند.

اقدامات امروز مدافعان سلامت در بیمارستان ها، اقدامات جهادگران و کمک خیرین به نیازمندان می تواند مرهمی بر زخم آسیب دیدگان ناشی از کرونا باشد.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18483
اخبار مرتبط

نظرات شما