پیام تسلیت مدیرکل بنیاد قم در پی رحلت مادر شهیدان میرقیصری

در پی درگذشت تاسف بار مادر بزرگوار شهیدان "سردار سید محمد میرقیصری و سید احمد میرقیصری " مرحومه "بانو میرقیصری"، مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با صدور پیامی رحلت آن بانوی ایثارگر را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، متن پیام حجت الاسلام هنرمند به این شرح است:

انا الله و انا الیه راجعون 

درود خدا بر دلاورمردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی میهن اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه ای نیاسودند.

والدین معظم شهدا  از عزیزانشان گذشتند و پس از آن بر راه شهدا پایداری نمودند و تندیس ایثار و استقامت شدند و  در این مسیر خود الگویی از ایثار و از خودگذشتگی هستند.

مادر بزرگوار شهیدان سردار سید محمد  و سید احمد و جانباز سید محسن میرقیصری مرحومه "میرقیصری" از  زمره مجاهدان گمنامی بود که عمر باعزت خویش را با ایثار و استقامت ولایت مدارانه در مسیر حفظ ارزشها سپری کرد.

اینجانب عروج ملکوتی آن مادر ایثارگر، بانوی ایثارگر و ولایت مدار را حضور ملت شریف، خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرافراز تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند متعال علو درجات را برای ایشان خواستارم و امیدوارم این روح آسمانی با ارواح طیبه شهدا همنشین باشد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22602
اخبار مرتبط

نظرات شما