کارشناس رسانه و فضای مجازی:

بازی سفیر عشق نشان داد توانایی و پتانسیل‌های بالایی در بین نیروهای جوان و انقلابی وجود دارد

کارشناس رسانه و فضای مجازی با اشاره به رونمایی از بازی سفیر عشق گفت: بازی سفیر عشق نشان داد توانایی و پتانسیل‌های بالایی در بین نیروهای جوان و انقلابی وجود دارد.

سید محمدمهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با بیان این‌که انفعال در فضای مجازی قابل‌قبول نیست، اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد یک رویکرد منفعلانه از سوی برخی مسئولان به‌خصوص برخی مدیران وزارت ارتباطات در این زمینه هستیم.
وی با اشاره به بیانات رهبری که بر ضرورت قوی شدن در تمامی زمینه‌ها تأکید دارند، تصریح کرد: یکی از نشانه‌های اقتدار باید در فضای مجازی باشد و یکی از الزامات این قضیه این است که اولاً از این رویکرد منفعلانه‌ای که مسئولین دارند خارج بشوند و به معنای واقعی کلمه از شبکه‌های اجتماعی داخلی و بومی حمایت کنیم.
موسوی ابراز داشت: یکی از کار‌هایی که عقب مانده در این زمینه عدم توسعه و تقویت شبکه ملی اطلاعات است که همیشه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده و امیدواریم که دراین ایام تلنگری به مسئولان زده شود که در این عرصه‌ها کار کنند.
وی ادامه داد: به‌هرحال دشمن کارش دشمنی است و امروز یکی از قوی‌ترین عرصه‌هایی که دشمن می‌تواند بر افکارعمومی تأثیرگذاری داشته باشد، فضای مجازی و رسانه‌های نوین است.
کارشناس فضای مجازی و رسانه تأکید کرد: ما در برخی از این زمینه‌ها عقب افتادگی‌ها و ضعف‌هایی داریم که باید آن‌ها را به‌سرعت جبران کنیم البته برای تحقق این مهم نیاز به یک عزم و اراده قوی داریم.
وی به نقش جوانان انقلابی در این عرصه اشاره کرد و ابراز داشت: در فضای مجازی باید امکان مانور را در فضای مجازی و بستر وب از دشمن بگیریم و ابتکار عمل را در این زمینه از خودمان داشته باشیم.
موسوی به تولید بازی سفیر عشق اشاره کرد و گفت: این یک بازی جذاب و به‌روز نشان داد که ما توانایی و پتانسیل‌های بالایی داریم که متأسفانه یا باور نداریم یا اگر هم باور داریم جدیت و اهتمام لازم برای بروز و ظهور استعداد‌ها وجود دارد که باید این رویه غلط جبران شود.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/23345
اخبار مرتبط

نظرات شما