حاج عباس حیدرزاده در گفتگو با قم فردا:

مجالس امام حسین(ع) با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شود/رعایت پروتکل ها در عزاداری توصیه علمای دینی و کارشناسان بهداشت است

این مداح و ذاکر اهلبیت(ع) با اشاره به اینکه علما، بزرگان و متخصصین بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید دارند، گفت: مجالس امام حسین(ع) با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

حاج عباس حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئت های مذهبی، اظهار داشت: در اسلام یک اصل کلی داریم که آن حفظ جان است و به این موضوع هم در دین ما بسیار تاکید شده است.
وی ادامه داد:روایات مختلفی است که حفظ جان واجب است و در حال حاضر که ویروس کرونا بی رحمان به ما حمله کرده است، یک به یک عزیزان را از ما می گیرد؛ بیمارستان ها دیگر تخت خالی ندارند؛ کادر درمان خسته شده اند؛ اکثر خانواده ها دچار این بیماری شده اند باید نهایت تلاش خودمان را در اجرای پروتکل های بهداشتی داشته باشیم تا از این بیماری در امان بمانیم.
این مداح اهلبیت(ع) اضافه کرد:  مخصوصا در هیئت ها و مجالسی که برای سیدالشهدا برگزار می شود باید پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شود چرا که تاکید علما، بزرگان و متخصصین بر این مسئله است.
وی تاکید کرد: هم علمای دینی و مذهبی و معنوی ما بر این موضوع تاکید دارند و هم دانشمندان و کارشناسان تخصصی ما بر رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید دارند.اگر این پروتکل های بهداشتی اجرایی نشود و به آن اهمیت داده نشود ممکن است خطرهای بیشتری متوجه جامعه ما شود.
حیدرزاده خاطرنشان کرد: پس بهتر است ما مجلس ها را برپا کنیم ولی با رعایت پروتکل های بهداشتی تا انشالله مشکلی پیش نیایید و عزاداران امام حسین(ع) در امنیت کامل عزاداری کنند.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/28169
اخبار مرتبط

نظرات شما