4 هزار فراگیر دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای، گواهینامه آموزشی دریافت می کنند

هشتمین دوره تخصصی تربیت مدرس سواد رسانه ای در سامانه نسرا (نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی) به عنوان بزرگترین دوره آموزشی در نوع و موضوع خود، با صدور گواهینامه آموزشی برای 4000 شرکت کننده که در آزمون موفق به کسب امتیاز لازم شدند، به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فراگیران که به صورت رایگان در این دوره در سامانه نسرا (نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی) ثبت نام کرده بودند توانستند در این دوره که از 27 تیرماه تا 20 مرداد به طول انجامید با موضوعات کلیات سواد رسانه، رسانه شناسی، جریان شناسی رسانه، جریان شناسی سلبریتی در رسانه، جریان شناسی اوقات فراغت و بازی، تفکر انتقادی در مواجهه با رسانه، فنون اقناع و آداب مصرف رسانه آشنا شوند.

فراگیران از سراسر کشور برای طی کردن آموزش های سطح یک تربیت مدرس سواد رسانه ای به صورت رایگان و مجازی در سامانه نسرا ثبت نام کرده بودند.
فراگیرانی که در این دوره موفق به شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی شده اند، گواهینامه آموزشی به امضای مسئول سازمان فضای مجازی بسیج دریافت خواهند کرد تا 31 مرداد ماه 1400 فرصت دارند با ورود به سامانه آموزشی نسرا به آدرس http://lms.nasraa.ir/IdeaPortal/UserRegister پس از تکمیل فرم نظر سنجی در ذیل مشخصات نام کابر در بخش "دوره ها و نمرات" به گزینه مشاهده گواهینامه ورود کنند و تصویر گواهینامه صادر شده را ملاحظه و ذخیره کنند.

این دوره ویژه مدرسان و علاقه مندان به تدریس سواد رسانه و عضویت در شبکه مدرسان نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در سراسر کشور که در دوره های قبلی سطح یک نسرا شرکت نکرده یا در آزمون پذیرفته نشده اند برگزار شد.
در شهریور ماه 1400 صرفا برای آخرین مرتبه در سال جاری، نهمین مرحله تربیت مدرس سواد رسانه ای در سراسر کشور برگزار و فراگیرانی که در این دوره موفق به شرکت در دوره ها و یا کسب امتیاز لازم در دوره هشتم نشدند، می توانند مجدد در دوره و سپس آزمون نهایی شرکت کنند و پس از کسب امتیاز لازم گواهینامه آموزشی را از طریق سامانه دریافت کنند.

در هفت دوره گذشته آموزش تربیت مدرس سواد رسانه ای در سامانه نسرا (نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی) تاکنون بیش از 1800 فراگیر موفق به کسب گواهینامه آموزشی شده بودند که با برگزاری هشتمین دوره، این تعداد به نزدیک 6000 نفر رسیده است.

پذیرفته شدگان در آزمون سطح ۳، مجوز ورود به دوره تربیت مدرس سطح ۲ را به دست می آورند
نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی، با استفاده از ظرفیت مردمی در تلاش است سواد رسانه‌ای عموم مردم را ارتقاء بخشد. این نهضت با عضویت اساتید و دانش‌پژوهان دانشگاهی و حوزوی دارای سابقه تدریس و یا توانمند در عرصه تبلیغ و ترویج گفتمان سواد رسانه‌ای، با هدف شناسایی و سازمان‌دهی فعالان این عرصه، پشتیبانی، ایجاد زمینه هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان مدرسان و به کارگیری موثر آنان به عنوان یک مجموعه مردم‌ نهاد تشکیل شده است.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/28210
اخبار مرتبط

نظرات شما