آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با وزیر امور خارجه:

صهیونیست‌ها به دنبال ضربه‌زدن به مذاکرات هسته‌ای هستند/ توان موشکی کشور قابل‌مذاکره نیست

آیت‌الله نوری همدانی گفت: از صهیونیست نباید غافل بود، این رژیم نامشروع و غیرقانونی است و درهرحال مشغول ضربه‌زدن می‌باشد و در طی مذاکرات برجام نیز از هیچ ضربه‌ای خودداری نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله نوری همدانی در دیدار امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که امروز در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: خداوند متعال تاکید دارند که در مقابل دشمنان باید عزت و عظمت مسلمانان باید حفظ شود.
وی به برجام و مذاکرات کشورمان با کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: باید در برجام خطوط قرمز و مصالحه ملت حفظ و موضوع افغانستان به‌طورجدی پیگیری شود.
این مرجع تقلید به دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: از آغاز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز شاهد توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی آنان بوده‌ایم، ولی به عنایت پروردگار و رهبری حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم و مسئولین تمام آنها نقش‌برآب شد و ایران اسلامی با حفظ اقتدار توانست قدرتمندتر از هر روز در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بایستد.
وی تقویت بنیه‌ای دفاعی را مهم برشمرد و تاکید کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی یکی از خطوط قرمزی است که نباید درباره آن با دشمنان مذاکره کرد به‌طورکلی باید عزت و اقتدار سرلوحه کار تیم مذاکره‌کننده باشد.
آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: متاسفانه حکومت‌های سلطه‌گر غربی با اختلاف‌افکنی و درگیری میان مسلمانان به دنبال مقاصد شوم خود هستند؛ امروز اوضاع در یمن، عراق، افغانستان، لبنان، بحرین، سوریه تنها به نفع استکبار است که باید ملت‌های مسلمان در مقابل این فتنه‌ها بیدار و هوشیار باشند. باید توجه داشت مذاکره خوب است و باید انجام شود، اما باتوجه‌به سوابق و عهدشکنی‌ها اعتماد کار سختی است.
وی موضوع فلسطین را مهم برشمرد و گفت: از صهیونیست نباید غافل بود، این رژیم نامشروع و غیرقانونی است و درهرحال مشغول ضربه‌زدن می‌باشد و در طی مذاکرات برجام نیز از هیچ ضربه‌ای خودداری نمی‌کند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/30108
اخبار مرتبط

نظرات شما