عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مطرح کرد:

لزوم بهره گیری از ابزار هنر و رسانه در جهت ترویج جهاد تبیین

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به لزوم بهره گیری از ابزار هنر و رسانه در جهت ترویج جهاد تبیین، گفت: دشمنان از ابزار هنر و رسانه برای فریب افکار عمومی بسیار بهره می گیرند اما ما در بکارگیری هنر و رسانه بسیار کم کار هستیم.

حجت الاسلام محمد ملک زاده، عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تذکرات و رهنمودهای هوشمندانه ای را در برابر هجمه های دشمنان داده اند و ایشان در رهنمودهای اخیر خود جهاد تبیین را از سوی تمام اقشار جامعه امری ضروری و قطعی برشمردند.
وی ادامه داد: دشمنان از ابزار هنر و رسانه برای فریب افکار عمومی بسیار بهره می گیرند اما ما در بکارگیری هنر و رسانه بسیار کم کار هستیم.
این کارشناس سیاسی با اشاره به دیکتاتوری خبری رسانه های دشمنان، تصریح کرد: رسانه های غربی به بایکوت خبری درباره سردار شهید سلیمانی می پردازند، از این رو باید نیروهای انقلابی در برابر تهاجم رسانه ای دشمنان وارد میدان عملی شوند و با استفاده از ابزار هنر و رسانه پاسخگوی هجمه های دشمنان باشند.
وی یکی از ابعاد راهبردهای جهاد تبیین را خروج از موضع دفاعی و تهاجم ترکیبی همه جانبه به دشمنان توصیف کرد و افزود: همواره ما نباید در برابر حملات و تبلیغات دشمنان در موضع دفاعی و پاسخگویی برآییم زیرا که این رفتار هزینه های سنگینی برای نظام اسلامی به بار خواهد داشت، بلکه باید ما از موضع دفاعی خارج شویم و تهاجم ترکیبی به جبهه رسانه ای و تبلیغات دشمنان داشته باشیم.
حجت الاسلام ملک زاده خاطرنشان کرد: باید مسئولان در تمام عرصه های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و در مقاطع مختلف، استکبار جهانی را مورد تهاجم ترکیبی قرار دهند تا اینکه دشمنان به موضع دفاعی فرو بروند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32312
اخبار مرتبط

نظرات شما