کارشناس مسائل سیاسی:

نازنین زاغری کارمند وزارت امور خارجه انگلستان بود/ وزیر وقت دولت انگلستان خودش به این موضوع اعتراف کرد

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که نازنین زاغری کارمند وزارت امور خارجه انگلستان بود، گفت: وزیر وقت دولت انگلستان خودش به این موضوع اعتراف کرد.

الماس نصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  با اشاره به آزادی نازنین زاغری جاسوس انگلستان در کشورمان اظهار داشت: جوسازی‌های زیادی از سوی رسانه‌های معاند علیه کشورمان در هفته‌های اخیر به راه افتاده تا ذهن افکار عمومی را از جاسوس بودن وی به سمت موضوعات دیگری ببرد، این در حالی است که جاسوس بودن وی کاملاً محرز بوده است.
وی با بیان این که این رسانه‌ها به دنبال تحقیر واقعیت هستند، ادامه داد: زاغری از مدت‌ها قبل در قالب شرکت‌های مختلف به دنبال اجرای اهداف دشمنان نظام بود و از سال 86 که در یکی از دانشگاه‌های انگلستان بورسیه شد ارتباط خود را با سران این کشور برقرار کرد.
نصر تاکید کرد: کشورهای ترکیه، هلند، هند و مالزی مرکز آموزش این جریان بود که تحت مدیریت بی‌بی‌سی فعالیت می‌کردند.
وی تصریح کرد: در دولت روحانی وی با تأسیس شرکت خود مجری بسیاری از سایت‌های دولتی می‌شود.
کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: زاغری مستقیماً از بی‌بی‌سی فارسی دستور می‌گرفته که نهایتاً در سال 95 زاغری دستگیر می‌شود.
وی تاکید کرد: بوریس جانسون وزیر خارجه وقت انگلستان ناخواسته در پارلمان این کشور از نازنین زاغری به‌عنوان نیروی خود یادکرد.
نصر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در ازای وی پولی نگرفت بلکه طلب خودش که در طی 43 سال اخیر بلوکه بوده را گرفته است و این دو موضوع هیچ ارتباطی به همدیگر ندارند چرا که ما طلب خودمان را گرفتیم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/32462
اخبار مرتبط

نظرات شما